سلام

پسری ۲۴ ساله، وضع مالی الحمدالله خوب، در مغازه نت سرا مشغول به کار بودم و به فکر تغییر کاربری مغازه به کافی شاپ بودم که خانمی به همراه خواهرش برای ثبت نام دانشگاه به من مراجعه کردن، از خواهرش که بزرگتر بود و هم سن خودم، خوشم اومد و پس از سلسله مراتب مراحل ثبت نام متوجه شدم دختره بزرگتره معمار و طراح دکوراسیون هست که ازش خوشم اومد.

ایشون هم به من کلی ایده و نقشه داد و حق الزحمه ازم نگرفت که من پس از رفتن به مشهد سوغات براشون آوردم، در جواب کاری که برام انجام داد. و من مراحل کاریم از طریق خواهرش انجام میشد تا از خودش شماره تماس گرفتم. و بهش رسوندم که علاقه مندتم و گفت که ازدواج کردم و طلاق گرفتم و بچه دارم ‌و در ارتباط با این قضیه معذب میشم و حوصله رابطه ندارم.

هنگامی که با هم هماهنگ کردیم بیاد سوغات رو ببره از حیث موقعیت اجتماعی و شغلی خودم رو معرفی کردم. گفت من بچه هم ندارم میخوام دکترا بگیرم برم خارج. گفتم باش من کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت ولی تو کسی رو از دادی که عاشقت بود و بهش رسوندم شماره تماسی بهم بده باهات هر از گاهی صحبت کنم. 

به محض اینکه رسید خونه گفت خط مامانمه و تمام شد تا بعدش من از خواهرش تشکر کردم و به خط مادرش تماس گرفتم خاموش بود تو واتس اپ جویای احوال شدم و نوشتم میخوام تلفنی صحبت کنم ولی ظاهرا گوشی تون خاموشه من فلانی (اسم و فامیل نوشتم) من کسی هستم که دیوانه وار دختر خانم شما را دوست داره و اینکه هیچ کس هیچ تصوری از اینکه من چقدر بهش فکر میکنم نداره.

می خوام اول از خدا و بعد از شما به خاطر خلقت و به دنیا آوردن همچین دختری تشکر بکنم، حال بچه ها چطوره؟، دختر خانم بزرگتره هستش می خوام یه سلامی عرض بکنم.

سلام به آقای ... برسون (پدرش). و این متن رو فرستادم، خواهرش زنگ زد و گفت چرا اینطور گفتی گفتم قصدم ازدواجه و خودش با حالت گریه داد زد گفت خوشم ازت نمیاد و قطع کرد و من نوشتم در واتس اپ مادر من این حجم از سر و صدا و بدخلقی برای چیه، من خانوادم در جریان هستن، فقط من خودم عجله کردم و زود بیان کردم. 

خلاصه هر دو شون آماده هستند، طرفم و خواهرش قسم و آیه که این شوهر داره ولش کن، خود دختر مورد علاقه م گفت اگه بخوای آبروم رو ببری تو رو با خودم میکشم پایین و هیچی برای از دست دادن ندارم. بعد از اون ماجرا هیچی ارتباطی نداشتیم. نظرتون چیه رفقا؟


مرتبط با ازدواج خانم های مطلقه:

با چه استدلال هایی پدرم رو راضی به ازدواج با یه خانم مطلقه بکنم؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند

آیا موضوع مطلقه بودن خانم حتما باید به خانواده ی خواستگار گفته بشه؟

به خواستگارم گفتم دختر نیستم گذاشت رفت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)