سلام

من پسری ۲۶ ساله هستم. چند وقت پیش از دختری که با هم همکار بودیم اولش از طریق واسطه به گوشش رسوندم که دوستش دارم، بعدش خودم تو شرکت بدون اینکه کسی بفهمه جلوش رو گرفتم، خیلی محترمانه بهش گفتم تو شرکت نمیتونم باهات صحبت کنم میترسم کسی ما رو ببینه بفهمند و حرف مون تو دهن ها بیافته.

بهش گفتم میتونی یه ساعت از کارت زودتر در بیای با هم بریم صحبت کنیم، گفت نه. منم گفتم فردا چی؟، یه جور با من من کردن بازم گفت نه. منم گفتم مرسی‌.

بعدش یه روز افتادم دنبالش، بدون اینکه خودش بفهمه آدرس خونه شون رو پیدا کردم، مادرم با آبجیم رو فرستادم جلوی در خونه شون. مادرم شماره خونه شون رو گرفته بود. بعد از چند روز زنگ زدیم گفتند دخترمون میگه من قصد ازدواج ندارم.

که مادرم هم خیلی مودبانه باهاشون خداحافظی کرده بود. اما بعد اون دختر رفته بود به اون واسطه ای که من فرستاده بودم گفته بود این پسره منو تعقیب کرده آدرس خونه مون رو پیدا کرده، دو نفر رو فرستاده جلوی در خونه مون. خلاصه از این حرف هایی که من نمیخوام ازدواج کنم و ...

در صورتی که من هیچ حرفی دیگه به واسطه ای که اولش فرستاده بودم نزده بودم. آیا به نطرتون من بی احترامی کردم به این دختر خانم؟

آیا بد بوده که خانواده ها رو در جریان گذاشتم؟ من چون خیلی دوستش داشتم به خانواده م گفتم برن واسه خواستگاری. آیا بازم ازش خواستگاری کنم؟ اینم بگم اون لیسانس داره تو قسمت اداریه من اما تو اون شرکت یه کارگر ساده ام. اما از نظر مالی هم ماشین خوب دارم هم خونه


مرتبط :

اثبات عشق وجود نداره، پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید!

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

عذرخواهی از دختری که در خواستگاری از اون بیش از حد اصرار کردم

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)