سلام خدمت کاربران گرامی

سوال من اینه چگونه بدون کمک مادرم و بدون رفتن به کلاس آشپزیی یه کدبانو عالی بشم؟

راستش من عاشق و شیفته هنر آشپزیی هستم. مادرم نمیتونه بهم یاد بده چون مریضه دیابت داره،   برای زخم های پاش بده بیاد تو آشپزخونه و همین طور کمرش هم درد میکنه که با عصا راه میره، هزینه های کلاس آشپزیی هم بسیار بالاست و پول ندارم بدم، من بخوام حتی حلوا و شله زرد درست کنم به تنهایی خب یه چیز شیرینه و مادرم نمیتونه تست کنه چون دیابت داره. پس نمیتونم بفهمم که خوب شده یا نه یا هر غذای شیرین دیگه یی رو، از اون جایی که بابام تا حالا به دست پخت مادرم عادت کرده، منم میخوام یه کدبانو عالی بشم دقیقا مثل مادرم. و خودم علاقه زیادی به این هنر زیبا دارم.

یعنی در عرض سه ماه تلاش کنم میتونم دست پختم رو بهتر کنم، مامانم اختیارات زیادی الان بهم داده، گفته میتونی مواد غذایی رو راحت بدون ترس استفاده کنی و یاد بگیریی و تجربه کسب کنی حتی خراب بشه مهم نیست، من واقعا از مادرم ممنونم که تو این اوضاع گرونی مواد غذایی میذاره یاد بگیرم و تجربه کسب کنم.

بعضی وقت ها انگیزه م رو از دست میدم تا خورشم شور میشه یا برنجم نمک نداره، به نظرتون چطوری روحیه مو حفظ کنم و ناامید نشم؟


مرتبط:

یه دختر مجرد چه هنرها و مهارت هایی رو باید یاد بگیره ؟

نمی خوام دختری باشم که هیچ هنری جز درس خوندن بلد نیست

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن؟

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره ؟

صفحه نکته های خانه داری

چه زمانی به یه دختر میشه گفت کدبانو؟

زن زندگی ام اما مورد پسند کسی نیستم

آقایون چه خانمی رو زن زندگی میدونن ؟

تعریف شما از مرد زندگی یا زن زندگی چیه؟

مردان از زن زندگی شون چه انتظاراتی دارن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آشپزخانه خانواده برتر (۴۹ مطلب مشابه)