سلام و عرض ادب خدمت تمام کاربران خانواده برتر 

یه چند روزی میشه عضو این وبلاگ شدم، اما قبل از عضویت همیشه نظرات کاربران رو میخوندم خیلی خوشم می اومد، بالاخره تصمیم گرفتم خودم عضو بشم و نظرات مون رو رد و بدل کنیم.

خودمو معرفی کنم، دختر هستم زیر ۲۰ سال، نام کاربری ام دخمل ماهشهری. چرا وقتی ما از یکی خوش مون میاد اسمش رو هم بلد باشیم، هر جا بریم حالا تو یه سایتی دقیقا یه اسمی مثل اسمش پیدا میشه، یا کتاب میخونیم مولف کتاب یا تلویزیون میبینیم اسم بازیگره است، اصلا هر کاری میکنیم فراموشش کنیم باز اسمش یه پیدا میشه ای بابا!!!

یا مثلا یکی از دوستام اسمش زهرا بود، میگفت هر جا اسمم باشه اسم نامزدم هم هست!، خب حالا این اتفاق ها واسه شما هم افتاده؟، دلیل این ها چیه، تجربه ای داشتین دریغ نکنین حتما نظرتون رو بذارین.

نیاین بخونین نظر ندین فقط تعداد بازدیدها رو زیاد میکنین!، بی صبرانه منتظر نظرات تون هستم.


بیشتر بخوانید ...

آیا ما می تونیم از راه دور روی احساس و ذهن همدیگه اثر بذاریم؟

وقتی به کسی فکر می کنیم، اونم به ما فکر می کنه؟

راسته که میگن دل به دل راه داره ؟

اینکه میگن دل به دل راه داره چندان بی راه نمیگن !

علت بی خوابی های شبانه اینه که کسی به ما فکر می کنه ؟

خواب دیدن یک شخص ، دل به دل راه داره ؟!

کی میگه دل به دل راه داره ؟!

به هر کس که فکر کنم اونم به من فکر میکنه

به نظر شما دل به دل راه داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)