پسری هستم بین 30-25 سال که تا الان نه سمت دوست دختر رفتم و نه حتی خود ارضایی! به خاطر اعتقاداتی که داشتم و فکر می کردم این کارها خوب نیستند.

ولی عمر و جوانی ام داره می گذره و شاید هیچ وقت به خاطر شرایط اقتصادی کشور نتونم ازدواج کنم یا در سنین خیلی بالا ازدواج کنم. گاهی به خودم میگم نکنه من اشتباه کردم که سمت دوست دختر نرفتم. چون پسرهای دیگه را می بینم که قبل از ازدواج سمت ده ها دختر رفتن، با اخلاقیات زنانه آشنا شدن و در نهایت که خوب با زن های مختلف عشق و حال شون را کردند و سن شون رفته بالا، رفتن یک زن خوب هم گرفتن!

ولی من هیچ تجربه ای از دوستی با دخترها (منظورم رابطه است نه صحبت معمولی و همکار و ...) نداشتم. شاید به خاطر همین بی تجربه بودنم بعد از ازدواج ممکنه به مشکل بخورم؟، سوال دیگه م اینه که آیا برای دخترها پاک زندگی کردن پسر قبل از ازدواج اصلا مهمه؟ یا پاک بودن پسر را نشانه ی داشتن عیب در اون پسر می بینن؟


مرتبط:

یا سر نوشت منه پسر مجرد که تا الان پاک بودم باید این باشه؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه

من دیگه لایق ازدواج با یه پسر پاک نیستم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)