سلام وقت تون بخیر

من امسال دندانپزشکی شهر دیگه ای قبول شدم و الان ترم دو هستم، تو هزینه هام یه کم به مشکل برخوردم، چند تا از دوستانم کار مشاوره تحصیلی انجام میدن اما وقتی ازشون راهنمایی خواستم برای وارد شدن به این کار پیچوندنم، البته بهشون حق میدم.

ولی هم تو شهر غریبم هم روابط اجتماعی پایینی دارم و از همه مهمتر چون دخترم میترسم هر آموزشگاهی برم، برای همین ازتون ممنون میشم اگر تجربه ای دارید به اشتراک بگذارید. میدونم هر کی که رتبه خوبی آورد دلیل نمیشه بتونه مشاور خوبی بشه، ولی نیاز دارم و تمام تلاشم رو هم میکنم تا واقعا مفید باشم. 

دینیم رو هم ۱۰۰ درصد زدم، ولی فکر میکنم تدریس کردن خیلی سخت تر از برنامه ریزی باشه اما اگر در این زمینه هم نظر بدید خوشحال میشم.

مرتبط:

یه دانشجو، برای کسب درآمد چه کارهایی می تونه بکنه؟

درس بخونم یا کارم رو ادامه بدم؟

کسی هست که در کنار کار کردن واسه کنکور هم درس خونده باشه؟

دختر خانم ها، ما پسرها کار کنیم یا درس بخونیم؟!

برم کار کنم یا درس بخونم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)