سلام دوستان

بنده پسری دانشجو هستم در یک شهر دیگر و در خوابگاه زندگی میکنم، کلاس ها چند روز در هفته است، کلاس ها منظم نیست، بعضی مواقع درست تشکیل میشه بعضی مواقع هم نه، از اون جایی که سه روز در هفته وقتم آزاد هست، حوصله‌م سر میره و هم نیاز به پول بیشتر دارم.

دوستان دنبال یه درآمد به صورت پاره‌وقت هستم، الان دو سال دانشگاه با این وضع گذشته و فکر خوبی به نظرم نرسیده برای درآمد، تو این دو سال تجربه کار چند ماه داشتم(مثلا تبلیغات برای یک فروشگاه خاص)، ولی متاسفانه امنیت شغلی نداشتم، به محض اینکه می فهمیدن دانشجو هستم خیال میکردند محتاج هستم و نتیجه میشد کار بیشتر حقوق کمتر، و هیچ حق اعتراضی هم نبود.

کار بعدی هم پخش تراکت برای بقیه بود (به صورت مستقل)، تراکت برای تبلیغ کار خودم طراحی کردم و به تابلو ها چسباندم ولی مشتری زیاد نبود، الان بیکارم دوستان، شما پیشنهاد میدید چه کار کنم؟

شما مهارت من رو صفر در نظر بگیرید، با این شرایط از کجا میتونم شروع کنم، کاری که پاره وقت باشه و مهارت زیادی لازم نباشه، اگر هم مهارت میخواد من حاضرم یاد بگیرم تا حداقل برای سال آینده درآمد داشته باشم.

در ضمن من روحیاتم طوری نیست که بشینم داخل فروشگاه به عنوان فروشنده وگرنه همین کار رو میکردم، این شغل سریع منو خسته و کلافه میکنه و از طرفی نمیخوام صاحب فروشگاه همیشه بالا سرم باشه و دستور بده، چند ماه تابستون که وقتم آزاد میشه هم همین طور...، از الان دارم فکر میکنم به چه کاری مشغول بشم؟


مرتبط:

درس بخونم یا کارم رو ادامه بدم؟

کسی هست که در کنار کار کردن واسه کنکور هم درس خونده باشه؟

دختر خانم ها، ما پسرها کار کنیم یا درس بخونیم؟!

برم کار کنم یا درس بخونم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه) مسائل دانشجویان (۸ مطلب مشابه)