سلام دوستان

من 19 سالمه و پشت کنکوریم و نیشابور زندگی میکنم، رشتم ریاضیه. شرایط مالی ما متوسط هست. یکسال پیش فروشگاه اینترنتی داشتم که شکست خوردم و بعدش درس خوندم و یه 3 ماهی تو یه مغازه لوازم جانبی موبایل و همچنین روی فروشگاه اینترنتی شون کار کردم.

حالا با دو نفر آشنا شدم که یکی شون دانشجو هست و تو همون مغازه ای که کار میکردم باهاشون آشنا شدم و پسر خوبیه و خانوادشون فرهنگیه. و آقای دیگه مرد خوبی هستن که تعریفشونو شنیدم و مدیر یه کانون فرهنگی هستن.

به من پیشنهاد شده که بیام و باهاشون کار کنم. با هم سرمایه بذاریم و هم مغازه بزنیم و هم روی سایت فروشگاهی کار کنیم.( مغازه لوازم جانبی موبایل یا هر چیز دیگه ای ) . من 5-6 ماه دیگه یه مقدار پول در حد 15 میلیون به دستم میرسه و میتونم باهاشون سرمایه بذارم و یه مغازه بزنیم.

حالا مشکل اصلی من سر درسمه که به نظرتون شهر خودمون توی آزاد یا علمی کاربردی بخونم یا همه این کارا رو ول کنم و برم دانشگاه دولتی یه شهر دیگه ؟ همچنین شهر ما دولتیش رشته های : ریاضی - آمار - برق داره. همچنین من زیاد درس نخوندم . دو ماه قبل عید خوندم و 3 ماه تا کنکور مونده. چیکار کنم؟

ممنون

مرتبط:

درس بخونم یا کارم رو ادامه بدم؟

کسی هست که در کنار کار کردن واسه کنکور هم درس خونده باشه؟

دختر خانم ها، ما پسرها کار کنیم یا درس بخونیم؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)