سلام

تا حالا شده که احساس کنید اخلاق فضای مجازی تون مطابق با واقعیت نیست؟، مثلا رفتارتون تو خانواده برتر، خب موضوعی که برای من تو این مورد مهمه اینه که اخلاق واقعی من مطابق با مثلا خانواده برتر نیست.

دقت کنید مطابق نبودن با تفاوت فرق میکنه یعنی اخلاق متفاوت نیست ولی مطابق هم نیست...، مثلا من تو واقعیت کاملا برونگرا و اجتماعی هستم و شاید چهار برابر همسن و سال های خودم تجربه و دوست و آشنا و زبون داشته باشم، ولی اصلا و به هیچ عنوان علاقه ای به صمیمی شدن با ۹۸ درصد افراد ندارم و با اکثر آدم ها جدی و با رعایت خطوط قرمز در حد فقط آشنایی و میشه گفت در حد روابط کاری برخورد میکنم... و فقط اون عده قلیلی رو که خودم دوست دارم دور خودم جمع میکنم.

ولی مشکل از اون جایی شروع میشه که تو فضای مجازی...، واتس اپ، تلگرام... و حتی خانواده برتر... اون قسمت جدی رفتارم نیست و با همه صمیمی رفتار میکنم ... .

فارغ از اینکه بازخوردها به رفتار صمیمیم چیه که مطمئنا متفاوت و برام مهم نیست، خودم از رفتار صمیمیم با همه در فضای مجازی خسته میشم و دوست دارم تو مجازی هم مثل واقعیت بتونم جدی باشم و صمیمی رفتار نکنم، دقت کنید این موضوع ربطی به غرور... یا شوخی و ... نداره

انسان میتونه در عین جدی بودن روحیه طنز هم داشته باشه...، حالا سوالم اینه که شما رفتار خانواده برتری تون یا مجازی تون مطابق با واقعیته؟، یا شما هم تو مجازی صمیمی تر برخورد میکنید...؟

به نظرتون اینکه آدم رفتار واقعی و مجازی شبیه به هم باشه یه مزیته؟، یا ذات مجازیه که انسان صمیمی تر رفتار کنه، کدومش بهتره؟، عدم تطابق رفتاری خودتون رو در واقعیت بیان کنید یعنی مثلا بگید رفتار مجازی و واقعی شما چه تفاوت هایی با هم دارن؟


مرتبط:

آیا شخصیت دنیای حقیقی تون از شخصیت دنیای مجازی تون تاثیر می گیره؟

شخصیت تون در فضای مجازی و فضای حقیقی چقدر بهم نزدیکه؟

دختران سخت گیر در فضای مجازی در واقعیت چطورند؟

فضای مجازی گاهی تو دنیای واقعی ما هم تاثیر میذاره

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

حرص تون از دنیای واقعی رو تو فضای مجازی خالی می کنید؟!

تفاوت دنیای واقعی و مجازی دختر مورد علاقه م برام عجیبه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه) فرهنگ حضور در فضای مجازی (۱۳ مطلب مشابه)