سلام دوستان

من یه دخترم که دو سال مونده که برای رشته ی تاپ پشت کنکور تلاش کنه، بهترین مدرسه تهران درس خونده و بهترین معلم ها رو داشته، استعداد داره و باهوشه و ...

ولی این بین مشکلات زیادی پیش اومد برای من که مانعم شد خیلی سختی کشیدم، ولی میدونم که خودم یه سری اشکال بزرگ دارم که اول اونا باید حل شه حتما، من ٢١ سالمه حس میکنم پر از سیاهی و تاریکی شدم، اراده ی به شدت ضعیف!

مسئولیت پذیر نیستم، اگه عمیق فکر نکنم و به خودم نیام حتی بی وجدان و وقیحم به نظر خودم در قبال خانوادم!

حس میکنم تو یه باتلاقی فرو رفتم از خدا دور شدم خ.ا خیلی زیاد داشتم رفتن توی سایت فیلم های **** برام شد یه عادت معمولی!، دروغ به خانواده، به مشاور، کلید آزمون قلمچی بردن سر جلسه!

چرخ زدن های الکی توی اینستاگرام و اتلاف وقت هر روز صبح!، لطفا کمکم کنین من دوست دارم آدم بزرگی باشم نه این آدم پوچ و افسرده وضعیف و بچه!

چه جوری میتونم خودم رو درست کنم؟، چه جوری بزرگ بشم؟، چه جوری بی راهه نرم منی که عادت کردم؟، چه جوری اراده داشته باشم؟

و در آخر مرسی که قضاوتم نمیکنین و کمکم میکنین


مرتبط:

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)