سلام

من ۱۸ سالمه و پشت کنکوری هستم، فرزند آخر و متاسفانه پدری دارم با طرز فکر خیلی قدیمی، یعنی تا حدی که من نمیتونم شب ها بیرون باشم و به همین دلیل کلی با هم بحث میکنیم،نه ایشون منو درک میکنن نه من.

الان هم چند روزی هست که منو تشویق میکنن به ازدواج!، ولی من واقعا دوست دارم درس بخونم و پیشرفت کنم، اما ترسی که دارم اینه این دیدگاه که میگن درس بخونی و بعد با هم سطح خودت ازدواج کنی خیلی کلیشه ای نیست؟، یعنی خیلی آرمانی هست و همیشه این طور نیست، خیلی ها هستند که تحصیلات عالی دارن ولی ازدواج موفقی نداشتند، منظور من اینه که صرفا یک تفکری هست که تضمینی وجود نداره واقعا براش.

آدم ازدواجی نبودم ولی به خاطر تحمیل کردن نظر پدرم این فکر ازدواج خیلی قلقلکم میده و دو تا دوست صمیمی که دارم متاهل هستن(به تازگی).

ممنون میشم اگه تجربه ای در این زمینه دارین کمکم کنید.

مرتبط با ازدواج دختر با پسری که مدرک تحصیلی پایین تری داره

خواستگارم قول داده ادامه تحصیل بده

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

شعور شوهرتون براتون مهمه یا مدرکش ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

مخالفت مادر با خواستگار مدرک پایین تر

بهتره برن با همون مدرک تحصیلی طرف ازدواج کنن تا خودش

حاضرید با مردی زندگی کنند که مدرک اصلیش سیکله ؟

حکم قهرمانی می تونه جایگزین مدرک تحصیلی باشه ؟

در ازدواج با خواستگار نظامی و دیپلمه که 9 سال ازم بزرگتره دو دل شدم

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

می تونم با آدم معمولی با تحصیلات کم یا سطح فکر پایین زندگی کنم؟

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

چرا دخترا در ازدواج اینقدر به تحصیلات طرف مقابل اهمیت میدن ؟


در مورد ازدواج با پسران دارای مدرک پایین تر از دختر و اهمیت تحصیلات خواستگار:

در ازدواج با خواستگار نظامی و دیپلمه که 9 سال ازم بزرگتره دو دل شدم

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

می تونم با آدم معمولی با تحصیلات کم یا سطح فکر پایین زندگی کنم؟

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

چرا دخترا در ازدواج اینقدر به تحصیلات طرف مقابل اهمیت میدن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه) تحصیل دختران (۹ مطلب مشابه) ازدواج دختران تحصیل کرده (۱۰ مطلب مشابه)