سلام 

میخواستم بدونم ارتباطاتی که در دوران دبیرستان بین یک دختر و پسر اتفاق میافته تا چه اندازه درسته و تا چه اندازه غلط؟

اگه پسر یه کم سنش بالاتر باشه مثلا ۲۰-۲۱-۲۲ و دختر هم ۱۷-۱۸ سالش باشه و پسره هم قصدش ازدواج باشه چطور میشه به اون دختر اعتماد کرد؟، در واقع چطور میشه به حرف یک دختر دبیرستانی اعتماد کرد؟

آخه یه دوستی داشتم تو سال آخر دبیرستان با یک دختر همسن خودش رابطه داشت، اما وقتی دختر دانشگاه دلخواهش قبول شد خیلی راحت پسر رو کنار گذاشت و بهش گفت این رابطه اشتباهه و من باید برم.

حالا خوبه دو سال با هم بودن حالا فهمیده اشتباهه؟، دوست مون هم خیلی افسرده و غمگین شد تا جایی که کارش به خودکشی رسیده بود، اما خودش رو پیدا کرد و درست اون دانشگاهی قبول شد که اون دختره قبول شده بود، خودش می گفت وقتی دختره منو دید شوکه شد، همه ش سعی می کرد یه جوری خودش رو به من نزدیک کنه و بگه پشیمونم.

اما دیگه کار از کار گذشته بود، از طرفی اون دختره هم به گفته دوستم دیگه اون دختر سابق نبود، تیپ باز داشت، با پسرها لاس میزد و کلا خودش رو می گرفت و پرتوقع شده بود، حالا دوستم میگه خدا رو شکر این رابطه تموم شد وگرنه بدبخت می شدم، می خواستم بدونم چطور میشه به یک دختر دبیرستانی اعتماد کرد؟ دختر دبیرستانی احساسات داره، هیجان داره‌، زیر بلیت خانوادشه، از طرفی باید درسش رو بخونه و از همه مهمتر چند سال بعد از لحاظ روحی و رفتاری کلا عوض میشه بخاطر همین به نظرم ازدواج یا دوستی یک دختر دبیرستانی اشتباهه.

یک پسر دبیرستانی هم همین طور؟، به نظرتون رابطه با یک دختر دبیرستانی برای ازدواج منطقیه؟


مرتبط:

چطوری باید برای ازدواج با یه دختر وارد دوران آشنایی بشم؟

چه جوری دختری پیدا کنم که مهربون باشه

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چطوری یک دختر واقعا مومن پیدا کنم؟

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)