سلام امیدوارم حال دل تون خوب باشه

من دید جالبی به جامعه امروزی و خانوم ها ندارم، نه اینکه همه بد باشن ولی یه تعدادی ...، به هر حال ...

بحث من این چیزها نیست، زیاد راجع بهش صحبت کردیم اما این دفعه میخوایم از یه زاویه دید دیگه به قضیه نگاه کنیم، از زاویه دیدی که دخترها تو خیابون متلک میشنون متاسفانه توسط یه عده نخاله مورد تعرض قرار میگیرن، حرفای زشت و زننده و ...

تو پست دشمنی به نام جنس مخالف! و ...؛ بحث امروزم محتوای تربیتی داره

سوالم اینه که شما (خانوم یا آقا) اگه یه خواهر کوچکتر دارین واسه اینکه تو آینده پیشرفت کنه (مهم) ، تو جامعه در امان باشه (خیلی مهم) و بتونه گلیم خودش رو از آب بکشه بیرون و استعدادهاش کشف بشه چه کارهایی میکردین؟ (اگر هم ندارین فرض کنین که داشتین)

هر توصیه یا تجربه ای دارین حتما بگین، ممنون از وقتی که میذارین

ارسال کننده : _.[امیر صدرا ]._.


مرتبط:

چکار کنم بچه هام با خانواده منم مثل خانواده ی شوهرم راحت باشن؟

میدونید وقتی یه حرفی رو مدام به کسی بگید براش تبدیل به باور میشه

اگر مادر می شدم ...

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

از پدر و مادر بودن چی می دونید ؟

تربیت فرزندانمون در آینده چه طور باید باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)