سلام 

من امسال سال دومیه که میخوام در کنکور شرکت کنم، رشته ام انسانیه، مشکل من اینکه اصلا نمیتونم برنامه ریزی کنم و به اون برنامه ریزی هم پایبند بمونم، پارسال بخاطر همین مسئله بود که کنکورم رو خراب کردم، هی امروز و فردا میکردم تا رسیدم روز کنکور رسید.

امسال میخواستم آزمون های قلمچی شرکت کنم یا مشاور بگیرم اما متاسفانه توان مالیش رو نداشتم و بیخیالش شدم، 

از اول مهر امسال هم هی برنامه ریزی میکنم هی ولش میکنم، یکی از دلایل اینکه هم ولش میکنم اینکه خیلی کمالگرا هستم و میخوام از امروز که شروع کردم به خوندن مثلا ۱۲ ساعت تمام بخونم که وقتی این مقدار رو نمیتونم بخونم بعد ولش میکنم تا یه مدت بعد که دوباره بخوام از اول شروع کنم.

امسال باید حتما قبول بشم و برای رشته و دانشگاه مورد علاقه ام‌ رتبه ام باید زیر ۵۰۰ باشه، خواهش میکنم کاربرایی که در کنکور بخصوص انسانی موفق بودید بگید من چطوری برنامه ریزی کنم و مطالعه کنم که بتونم در کنکور امسال موفق بشم

ممنون

برنامه ریزی برای کنکور:

بعد از چند سال می خوام کنکور بدم، چه منابعی رو بخونم؟

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


مرتبط با رشته انسانی:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)