سلام به دوستان خانواده برتر

وقت تون بخیر. شما روزها برنامه تون چیه تا شب؟، چرا من انقدر بی انگیزه و بی حس شدم؟، شما با چی انرژی میگیرین، با چی آرامش پیدا میکنید، چرا من اصلا حوصله رفت و آمد و خاله بازی! ندارم.

اصلا دوست ندارم خونه کسی برم یا کسی بیاد خونم که حداقل تنوعی بشه. مهمونی ... تولدی ... . اینم بگم که متاهلم و همسرم تحت تاثیر من مجبوره که رفت و آمد نکنه. با وجود اینکه خیلی اهل رفت و آمده. میدونید یه جورایی استرس جمع دارم. یا حوصله ندارم‌. از خودتون بگید ببینم. چطوری هستین؟ من عجیبم؟!

پیشنهاد:

شوهرم از خانواده م فاصله میگیره

میزان مناسب سر زدن به والدین

خانمم دوست داره مدام خونه ی پدرش بریم

خانواده شوهرم دوست ندارن برم خونه شون

وابستگی به خانواده پدری بعد از ازدواج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه) مهمانی دادن و مهمانی رفتن (۸ مطلب مشابه)