با سلام و خسته نباشید

دختری 45 ساله هستم، لیسانس کامپیوتر، مردی 47 ساله ازم خواستگاری کرده، دکترای حقوق هستند و ١٧ سال پیش از همسرش جدا شده و فرزندی 24 ساله ی پسر داره، هر دو با هم زندگی میکنن و مادر کلاً از زندگی خارج شده (دلیلش رو هم متاسفانه میگن نپرسید چون خیلی تلاش کردم فراموش کنم و همه چی دوباره برام تداعی میشه)، درخواست بنده از ایشون فقط این بود که بدبین نباشید و اخلاق تون خوب باشه.

درخواست ایشون: 

قطع رابطه با همه دوستان، ترک کار با سابقه ١٩ ساله، زن مطیع باشه رجوع شود به سوره نسا آیه ٣٤، خط قرمز من پسرم هست و باید با هم زندگی کنیم، کلاً که زن باید خونه داری کنه و بچه و شوهرداری، هر جا بخوای بری خودم میبرم و خودم خرید میکنم، حق خرید حتی از سر کوچه نداری.

حالا اینکه من حس میکنم بخاطر شرایط کاری و زندگی گذشته ای که داشته اینطور سخت گیره، و اینکه من نمیدونم باید چه شرایطی داشته باشم شاید براتون خنده دار بیاد ولی واقعاً نمیدونم باید چطور در مورد مسائل صحبت کنم.

خانواده ایشون شهرستان هستن و با تعداد ٧ برادر و ٤ خواهر، چطور بگم من باید کار نکنم و فقط باید به فکر مهمون های شهرستان باشم که چطور ازشون پذیرایی کنم و اینکه چطور با پسر ٢٤ ساله ی شما که بقول خودشون خیلی پسر خوبیه، یک جا زندگی کنم؟ و اینکه باید با پسرش صحبت کنم ولی نمیدونم أصلاً باید چی بگم.

ممنون میشم راهنمابی ام کنید


بیشتر بخوانید ...

دختری 29 ساله ام که جهیزیه ندارم، به ازدواج کردن امید داشته باشم؟

یه بغض سنگینی رو گلومه که فقط خدا حالم رو میدونه و بس

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)