میخوام یه مطلبی رو بگم در خصوص یکی از اصلی ترین علت های سرد شدن پسر ها نسبت به ازدواج

اینی که میگم در خصوص یک نفر نیست، خیلی از پسرها و خیلی از رفقای من این مدلی شدن، حقیقت اینه که یه پسر از دوران رسیدنش به بلوغ دیگه میره تو نخ دخترها، چشم و گوشش کم کم باز میشه و شدیدا پتانسیل عاشق شدن رو داره و در اون زمان شاید به اولین نفری که برخورد کنه و یه ذره چشمش رو بگیره، حتی شاید خوشگل هم نباشه به قولی عاشق بشه و شروع کنه به رویا بافی و در نهایت عاشق بشه.

اکثر پسرها شده توی سن 16، 18 یا 19 سالگی دل دادن و عاشق دختری شدن و اون دوران و اون سن شدید ترین حالتی که عشق میتونه باشه رو دارن و معمولا بعد از پیشنهاد دادن جواب رد میشنون.

یه دسته از اون ها که عاشق بزرگ تر از خودشون میشن، مثلا 22 ساله 23 ساله که قطعا توی ذوق شون خورده میشه یه دسته هم از سر سربازی کار و پول جواب رد میشنون یه دسته هم واسه شاید اون قیافه و حالت بالغ نشده.خلاصه اون معیار هایی که دخترها دارن و کمر فیل میشکنه رو ندارن. 

معمولا این حالت تا حداکثر سه بار ادامه داره، وقتی میبینن و با واقعیت رو به رو میشن که نه نشدنیه و نمیشه و میفهمن خانوما به موقعیت نگاه میکنن، خود به خود اون حس حالی که داشتن، اون رویا پردازی و فانتزی عاشقانه از دخترها از بین میره و در کل کشش شون نسبت به جنس مخالف خیلی کم میشه و اگر هم باشه میل جنسیه نه چیز دیگه.

و هر چقدر سن بالا میره این حالت بیشتر و بیشتر میشه و به جایی میرسه که میگه منی که این همه زحمت کشیدم و مقداری پول جمع کردم چرا باید زن بگیرم و حاضر نیست واسه دختر خرج کنه، چون به دختر حسی نداره، مثل این میمونه بگی یا آدم غریبه وارد زندگیت میشه و باید خرجش رو بدی. 

در نهایت تبدیل به یه آدم بی حس حال میشه که همه دختر ها رو شبیه هم میبینه و کلا فکر ازدواج از سرش میافته، شاید اگر روزی ازدواج کنه بشه اون آدمی که لم میده روی مبل، فوتبال میبینه و زنش هم از این گلایه میکنه که این مرد یه دوستت دارم به من نگفته، انگار نه انگار من توی این خونه ام، نه محبتی نه چیزی. 

البته همه پسر ها این نیستن ولی خب دسته ای از پسرها داستان شون اینه و احساسات شون پس زده میشه به بن بست میخورن.

یه رفیقی داشتم 28 ساله، میگفت من 19 سالگی عاشق یه دختره بودم، یه روز دل رو زدم به دریا بهش گفتم اونم عین خیالش نیومد فرداش عقد کرد، منم دیگه از اون سال تا به امروز به هیچ دختری هیچ حسی ندارم، کارم شده شب ها با رفقا بشینیم دورهمی .


مرتبط :

چرا بعضی از پسرانی که شرایط خوبی دارند ازدواج نمی کنند؟

آیا واقعا با بالا رفتن سن حس نیاز به ازدواج مردان کم میشود؟

سوال از مجرد هایی که قصد ازدواج ندارند

چرا بعضی از پسران ازدواج نمی کنند؟

پسرهایی میشناسم که همه چی دارن ولی میلی به ازدواج ندارن

چرا یه پسر 28 ساله با وجود داشتن شرایط ، ازدواج نمی کنه ؟

چرا یک پسر باید ازدواج کند؟

دلایل عدم ازدواج علی رغم داشتن شرایط

چرا اقدام برای ازدواج ، این روزها کم رنگ شده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)