سلام

واقعیتش سوالی برام پیش اومده که پسر خوشگل از نظر دختر ها چیه؟، بعضی پسر ها که از نظر ما پسرها به اصطلاح بچه خوشگل هستن، وقتی نظر دخترها رو درباره شون میپرسیم میگن بابا این ها انگار دخترن و جذاب نیستن.

یا مثلا من یه دوست چشم آبی دارم عین هری پاتره!، به بعضی دخترها تو تلگرام نشونش میدم غرق میشن که چقد خوشگله و یه کم بزرگتر بشه چی میشه. بعضی ها هم میگن مرد باید جذاب باشه و این جذاب نیست. خب مگه خوشگلی همون جذابیت نیست؟، اگه خوشگله پس چرا جذاب نیست؟، شما که اخلاقش رو ندیدی که میگی جذاب نیست. یا از رو حسادته میگن جذاب نیست؟

یا چرا میگن پسری که از نظر ما پسرها خوشگله از نظر دخترها خوشگل نیست و پسری که از نظر ما پسرها زشته از نظر دخترا خوشگله؟، اصلا درسته این حرف؟، منظورشون خوشگلیه یا جذابیت؟، چرا تو بعضی موارد برعکس هستش. علتش چیه؟

دختر خانوم ها لطفا این مسئله رو باز کنین، کلا راهنماییم کنین بدجوری گیج شدم!

مرتبط:

پسری هستم که یه مجموعه کامل از صفات غیر جذاب رو دارم

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

انگلیسی صحبت کردن پسر برای دختران جذابه ؟!

به دلایل نامعلومی برای خانمم جذاب نیستم

هر چی لاشی تر باشی برای دختران جذاب تری ؟!

آیا شکم شیش تیکه ی آقایون برای خانومها جذابه ؟

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

برای خانم ها هیکل ورزشکاری جذابیت داره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)