سلام

من دو ماهه که عقد کردم. .مشکلی که دارم اینه که فکر میکنم همسرم دوستم نداره..تا الان فقط سه بار بهم گفته که دوست دارم... اونم با پیامک ... البته چون من گفتم اونم گفته .... منم دیگه بهش نمیگم .... اصلا نیمدونم دوسش دارم یا نه... اخه اصلا محبت کلامی ازش نمیبینم .. یک هفته بعد از عقدمون با هم معاشقه داشتیم.

من هیچ حس خوبی  نداشتم... تا الان حتی یه بار هم ارضا نشدم. من رو پاهام جوش دارم وقتی دید خیلی رک و صریح بهم گفت.. همش بهم میگه برو دکتر هر طوریه خوبش کن .... در طول روز اگه بهش زنگ نزنم اصلا بهم زنگ نمیزنه.

منم تصمیم گرفتم بهش زنگ نزنم ... راستی همسرم خودش منو انتخاب کرده ... حالا من باید چیکار کنم ... راستی خیلی گرم مزاجه ... من دوس دارم عاشق هم باشیم . بهم وابسته باشیم . ولی نیستیم. . یعنی بخاطر جوشام اینجوریه؟؟؟؟ کمکم کنید چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)