سلام دوستان وقت تون بخیر

من یه دختر 24 ساله هستم، به تازگی به طور موقت در یک دبستان پسرانه سه روز در هفته روزی یک ساعت تدریس رباتیک دارم. دو تا کلاس چهارم و یه کلاس دوم. مشکل من اینه من اصلا نمیتونم این پسر بچه ها را ساکت و یا کنترل کنم.

همه ش دارن حرف میزنن و یا بدتر دارن همدیگه رو کتک میزنن و فحش میدن. من این کار رو به سختی بدست آوردم و نمیخوام از دستش بدم. از طرفی هم اصلا نمیتونم کلاس هام رو کنترل کنم. فقط وقتی براشون فیلم میذارم ساکت میشن، بعدش دوباره شلوغ میکن. 

من هر چقدر با لحن ملایم و دوستانه باهاشون حرف میزنم بیشتر پر رو میشن. از طرفی هم کوچولو هستن دلم نمیاد بزنم شون. شما بگین چی کار کنم که بتونم مدیریت خوبی توی کلاسم داشته باشم؟

لطفا کمک

مرتبط:

یه معلم خوب چه ویژگی هایی داره؟

نمره دادن در روش توصیفی مدارس ابتدایی چه مدلیه؟

کنترل کلاس در مدارس پسرانه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مدرسه خانواده برتر (۲۳ مطلب مشابه)