سلام 

طبق گفته تمامی کارشناس ها اگر در گذشته دوست جنس مخالف، نامزد یا عقد کرده باشی و بخوای وارد رابطه جدید بشی چه مثبت و چه منفی، نباید به اون شخص فکر کنی و اگر هنوز تو ذهنت جا نیفتاده باشه نباید وارد رابطه جدید بشی که خواستگاری راه بدی یا بری خواستگاری.

فکرهای مثبت مثل دلتنگ شدن بگی وای هنوزم دوستش دارم، فکرهای منفی مثل لعن و نفرین بدخواستن براش، من حدود یک سال و نیم با شخصی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده دو طرف در ارتباط بودیم اما خب به سرانجام نرسید.

الان هم چند ماهی هست که خواستگاری دارم و جوابم مثبته، منتها الان مشکلم اینجاست که به شدت در روح روانم نفرت نسبت به شخص قبلی وجود داره و تو زندگی روزمره مدام در حال فحش دادن تو دلم به اون شخص هستم، جوری که تبدیل شدم به یه دختر عصبی و این نفرت انقدر زیاده که گاهی خودم رو هم فحش میدم و خودم تحقیر میکنم تو ذهنم.

همه این ها رو گفتم که ازتون بپرسم راه حلی برای از بین بردن نفرت نسبت به یه انسان دارین؟، چون واقعا به من خیلی ظلم شد حتی سوء استفاده شد و خود اون فرد هم قبول داشت که ظلم کرده و بارها حلالیت طلبید و من زبونی گفتم بخشیدم اما دلی نبخشیدم، جزئیات رو نمیخوام بگم.

الان راهکار برای کنترل نفرتم لازم دارم. تو پرانتز بگم (به خواستگارم در مورد اون یک سال و نیم اطلاع دادم و مشکلی نداشتن).


فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم :

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)