سلام 

من پسری 26 ساله هستم فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه علم و صنعت دارم الان هم کار به نسبت خوبی دارم و چون پدرم جانبازه سربازیمو معاف شدم و تو این سن می خوام ازدواج کنم 

من چند وقتی هست که این وبلاگو دنبال می کنم و خواستم که یک مشاوره ای با کاربران این وبلاگ داشته باشم بابت ازدواج موفق .

من دوست دارم همسر آیندم خیلی مهربون باشه و اولویت اولم برای ازدواج مهربانی همسرم به ویژه با منه و دوست دارم چادری و با ایمان باشه و آرایشم نکنه از نظر ظاهرم در حد خودم باشه به اصطلاح به هم بیایم تحصیلاتشم فقط بالای دیپلم و فاصله سنیمون هم کم باشه نهایتا سه سال تا حالا تجربه هیچ خواستگاری رفتنی نداشتم 

علت اینکه میگم دوست دارم همسرم مهربون باشه اینه که تو خوابگاه که بودم هم اتاقیم متاهل بود با اینکه دو سال ازدواجش گذشته بود همسرش زنگ می زد و ازش می پرسید که شام خورده حالش خوبه و بهش پیام های عاشقانه می فرستاد البته اتفاقی دیدم مگر نه فضول نیستم و خیلی حسرت زندگیشو خوردم و حالا که خانواده ام اصرار به ازدواجم دارند از شما خواهرام که شناخت بیشتری نسبت به جنس زن دارید می پرسم که چطوری همسر به این مهربونی پیدا کنم البته خودم هم خیلی مهربون هستم دوست دارم همسرم هم مثل خودم باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)