سلام

حقیقتش نمیدونستم سوالم رو تو چه زمینه ای ارسال کنم، به هر حال ...، شاید اصلا سوال نباشه ، شاید درد دل، شاید توصیه شاید هر چیز دیگه ای ...

من بین یه دو راهی گیر کرده بودم، کنکور یه رشته دیگه یا یه رشته (مشاوره یا روانشناسی) توی دانشگاه پیام نور، الان مشکل که رفع نشده هیچ، راه های بی شماری بهشون اضافه شده.

مثلا اینکه انسانی شرکت کنم، کنارش برم مشاوره پیام نور، بعد سال بعد تطبیق بزنم!، یا اینکه دوباره تجربی شرکت کنم و یه رشته مثلا تغذیه قبول بشم که تو این مورد دومی احتمالش ضعیفه، چون نتیجه ای حاصل نشده و بالطبع تکرارش میتونه اشتباه مهلکی باشه، از طرفی هجوم ریاضی خونده ها و مهندسی ها به تجربی، همچنین جو مسخره موسسات که تو بوق و کرنا کردن پزشکی پزشکی پزشکی ... .

یه جور سردرگمی دیوانه کننده تو ذهنمه، یه نجوایی میگه تو اصلا هدف نداری، تو به درد کاری نمیخوری اصلا، من رشته و دانشگاه هیچ کسی رو مسخره نکردم لااقل به زبون، خداییش حقم اینه که بر م پیام نور؟! (به دوستایی که پیام نور میخونن برنخوره)، احساس میکنم دوست دارم برم یه جای دیگه یه شهر دیگه، یا اینکه تجربه دانشگاه رو داشته باشم، میدونین که ،پیام نور خودخوان داره و کلاس هاش الزامی نیست و ... .

سربازی هم که ماشاء الله، همین جوریش هم هزار تا دنگ و فنگ داره و هر پسری برای آینده ش باید 2 سال یا شاید بیشتر رو حذف کنه، راجع به هنر تحقیق کردم، با خودم گفتم برم هنر یه رشته خوب تو دانشگاه هنر بیارم، میتونم پشتیبان کانون بشم، برم تو آموزشگاه ها

به هر حال اگه موفق اون رشته بشی ولت نمیکنن به امون خدا، یسری از اطرافیان خیلی نزدیک راهکارها و مشورت هایی دادن یا حتی بررسی های خودم تو اینترنت، مثلا من چون تجربی موفق نشدم تو هنر هم شانسی ندارم، هنر پیش زمینه میخواد، کتاب هاش سنگینه، فلانی با چند سال درس خوندن رتبه ش قابل قبول نشده، هنر که کار نداره، رشته های اون مدلی چشم رنگی و فلان میخواد، رابطه به جای ضابطه توش وجود داره، میتونی در کنار یه رشته دیگه هنر رو ادامه بدی و خیلی چیزهای دیگه.

این موارد رو نمیدونم قبول داشته باشم یا مخالفش باشم، نظر شما چیه؟، خیلی طولانی شد، ممنون میشم مشارکت کنید و نظر بذارین. ارادت


مرتبط با رشته هنر:

در هنر باید سراغ چه کاری یا چه کسی برم که بتونم پیشرفت کنم؟

صنایع دستی، هنر اسلامی یا مرمت آثار باستانی؟

همه چیز راجع به هنر و کنکور هنر 99

میشه روی هنر نقاشی به عنوان یک شغل حساب کرد؟

جایگاه اجتماعی فارغ التحصیلان رشته های هنر خوبه؟

رشته ی هنر رو ادامه بدم یا برای پزشکی بخونم؟

کدام رشته هنر بازار مناسب تری داره؟

آینده شغلی رشته های هنر چطوره؟


مرتبط با رشته روانشناسی:

درآمد و آینده ی شغلی روانشناسی خوبه؟

کار درستی می کنم که نمیذارم دخترم روانشناسی بخونه؟

کسانی که روانشناسی خوندن یه کم ازش تعریف کنن

آینده شغلی رشته های میکروبیولوژی و روانشناسی چطوره؟

رشته روانشناسی آینده ای موفقی داره؟

انتخاب رشته ی روانشناسی توسط کسی که خودش مشکل داره

می خوام از رشته حقوق انصراف بدم و روانشناسی بخونم

به عشق روانشناسی رفتم ادبیات

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن؟

در مورد ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه دولتی چه اطلاعاتی دارید؟

بازار کار رشته روانشناسی برای خانم ها چطوره؟

تاثیر تحصیل رشته روانشناسی روی زندگی شخصی

اگه در کنکور تجربی موفق نشدم می خوام روانشناسی رو ادامه بدم

با مدرک روانشناسی عمومی می خوام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم

جایگاه اجتماعی شغل روانشناسی در جامعه رو چطور میبینید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)