سلام عزیزان

خواهشا همه این متن رو با دقت بخونین و نظر خودتون رو بگین . من دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم. برای ادامه تحصیل چند تا گزینه مد نظرم دارم که گفتم با شما هم در میون بذارم تا بتونم تصمیم درست بگیرم.

1- ادامه تحصیل رشته روان شناسی

کسی که رشته روان شناسی میخونه کلا میتونه دو تا هدف رو در نظر داشته باشه: عضویت در هیئت علمی و مطب زدن 

خب خودمون میدونیم با رشد قارچ گونه دانشگاه ها و صد البته "ظرفیت ها" احتمال موفقیت یا حتی ورود به این حرفه ها کمه. من نمیخوام 6 سال روان شناسی بخونم و آخرش برم و صرفا حق التدریس دانشگاه ها با یه درآمد ناچیز بشم.

2- کنکور مجدد تجربی ( پزشکی-دندان پزشکی- داروسازی)

به نظر شما این تصمیم تا چه حد عقلانیه؟  من مشکلی در مورد ادامه تحصیل در شهرهای دیگه یا حجم کتاب های تجربی ندارم. تا چه حد از درس های این رشته های خبر دارین ؟ میشه واحدها رو یه جوری برداشت که با شغل خودم تداخل پیدا نکنه؟

برنامه ای که خودم دارم اینه که برای کنکور تجربی بخونم و اگه موفق نشدم برم سراغ ادامه تحصیل روان شناسی، ادامه مسیر زندگیم به این تصمیم وابسته ست و تصمیم خیلی مهمیه . 

خواهشا نظر خودتون رو بگین 

 ممنون از توجهتون


مرتبط:

در مورد روش درس خوندن برای کنکور تجربی راهنمایی می خوام

توصیه به یه پشت کنکوری رشته تجربی

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

پست بچه های کنکوری تجربی

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

چکار کنم از شیمی خوندن لذت ببرم ؟

در فهم دروس فیزیک و شیمی مشکل دارم

نــــگــــاهــے به فصول شیمی ۲ و ۳ برای کنکوریهاے ۹۷

برای کنکور چه طور شیمی رو بخونیم ؟

می خوام پزشکی قبول بشم اما در ریاضی و فیزیک مشکل دارم

برنامه ریزی برای مطالعه دروس ریاضی و فیزیک برای کنکور

ریاضی و فیزیکم ضعیفه


مرتبط با رشته روانشناسی:

درآمد و آینده ی شغلی روانشناسی خوبه؟

کار درستی می کنم که نمیذارم دخترم روانشناسی بخونه؟

کسانی که روانشناسی خوندن یه کم ازش تعریف کنن

آینده شغلی رشته های میکروبیولوژی و روانشناسی چطوره؟

رشته روانشناسی آینده ای موفقی داره؟

انتخاب رشته ی روانشناسی توسط کسی که خودش مشکل داره

می خوام از رشته حقوق انصراف بدم و روانشناسی بخونم

به عشق روانشناسی رفتم ادبیات

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن؟

در مورد ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه دولتی چه اطلاعاتی دارید؟

بازار کار رشته روانشناسی برای خانم ها چطوره؟

تاثیر تحصیل رشته روانشناسی روی زندگی شخصی

با مدرک روانشناسی عمومی می خوام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم

جایگاه اجتماعی شغل روانشناسی در جامعه رو چطور میبینید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)