سلام دوستان

سوالم دو بخش داره به صورت خلاصه میپرسم؛ 

دختری ۲۹ ساله هستم

۱. ده روز پیش برای بار دوم با آقا پسری تو جلسه رسمی خواستگاری صحبت کردم، ایشون نظرشون مثبت بود و از من و خانواده م خوش شون اومد و حتی گفتن یک جلسه دیگه بیرون از منزل با هم حرف بزنیم و من قبول کردم، اما بعد از چند روز مادرشون گفتن پسرم حالا حالا باید فکرهاش رو بکنه شاید تماس گرفتیم.

(حالا به هر دلیلی نشد، برام مهم نیست، عادت دارم به این جلسات نصفه کاره و اینکه پسرها نمیدونن با خودشون چند چندن، تا موضوع جدی میشه انگار ترس برشون میداره و عقب نشینی میکنن، البته تو مورد خودم مادر پسر رو مقصر میدونم چون زیاد روی متراژ و قیمت خونه مون مانور میداد با اینکه از محله خوبیه انتظار سطح بالاتر داشتن!!!، و اینکه پدر خانواده چند سال بود فوت کرده بود مادر پسر وابسته بود به پسرش میترسید ما بدزدیم بچه شون رو!)

حالا میخوام بدونم اگر مادر پسر تماس گرفت بعد ایام عزاداری، منم بپیچونم شون یا سریع قرار بعدی رو بذارم؟ نظرم مثبت بود اما حالا که غیب شون زده مرددم.

۲. پدر هم سخت گیریش به حد اعلا رسیده و به هیچ صراطی مستقیم نیست.

میگه تمام قرار مدارها رو بیرون از خونه بذار، نتیجه نهایی شد حق داری بگی بیان خونه تا من ببینمش (البته بهم اعتماد داره که انتخاب اشتباه نمیکنم. شرایط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... خوبی دارم، مورد احترام دوست، فامیل و غریبه هستم. تک دخترم، خواستگار هم دارم اما این شرط بابام اذیتم میکنه. پدرم برعکس خودم اصلا اهل گفتگو و منطق نیست، حرف هیچ کسی رو هم قبول نداره.) میخوام بدونم آقایون قبول میکنن خواستگاری خارج منزل رو؟


مرتبط با اولین جلسه خواستگاری یا قرار آشنایی:

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

کسب شناخت از دختر در اولین جلسه خواستگاری

برای شناخت ، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

خواستگاری راهی درست برای شناخت

نوع پوشش دخترها و شناخت ذائقه پسرهای دم بخت

در جامعه ما آقایون و خانم ها شناخت ناقصی از هم دارند

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی ؟

شیوه ی برگزاری جلسه اول خواستگاری

نوع لحن و نحوه برخورد در جلسه اول آشنایی برای ازدواج

خانم ها در جلسه اول خواستگاری به چه چیزهایی توجه می کنن؟

در جلسه اول خواستگاری آقایون به چه چیزهایی توجه میکنند ؟

برگزاری جلسه اول خواستگاری در بیرون از خونه دختر

اگر خواستگاری در جلسه اول به دلتون نشینه، بازم ادامه میدید؟

بعد از جلسه اول خواستگاری چطور بگیم که مایل به ادامه هستیم ؟

در جلسه اول آشنایی چطور میشه سنگین، منطقی و با احساس بود ؟

رفتار پسر در جلسه اول خواستگاری چطور باید باشه ؟

نوع لحن و نحوه برخورد در جلسه اول آشنایی برای ازدواج

شرح واکنش های مراحل اول آشنایی برای ازدواج

در جلسه آشنایی بین پدرم و خواستگارم بحث شد

در جلسات آشنایی ازدواج خودِ واقعی مون رو معرفی کنیم

مدیریت اولین قرار آشنایی برای ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) اولین جلسه خواستگاری یا قرار آشنایی (۲۷ مطلب مشابه)