با سلام

من به تازگی این وبلاگ مفید رو پیدا کردم. مطالب زیادی هم ازش خوندم ولی در مورد خواستگاری و مسائلش سوالاتی داشتم که از کسایی که تجربه داشتن و یا اطلاعاتی دارن تقاضا دارم تا حد ممکن راهنمایی کنن من و امثال من رو :

۱- رفتار پسر در جلسه اول خواستگاری توی جمع چطوری باید باشه ؟ مباحث بین بزرگترها مطرح میشه یا طرفین ماجرا (دختر و پسر) هم مشارکت میکنن؟

۲- در جلسه اول خواستگاری وقتی پسر و دختر با هم قراره صحبت کنن ، کدوم یکی باید سر بحث رو شروع کنه و چطوری ؟ با چه مبحث و جملاتی ؟

۳- هر نکته ای رو که به نظرتون لازم و مفیده ، به منی که قراره اولین خواستگاریم رو هفته بعد برم ، لطف کنید و بگید.

خیلی ممنون

پیشنهاد:

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

در جلسه اول خواستگاری آقایون به چه چیزهایی توجه می کنند؟

به دختری که در خواستگاری اول میپرسه چی داری ، میشه اعتماد کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)