سلام 

دختر ۱۹ ساله ای هستم که به یه آقایی علاقه مند شدم، در اینستاگرام با پیج شون آشنا شدم، البته از این شاخ های اینستا نبود و حدودا ۴۰۰ تا فالوئر داشت ولی پیجش باز بود، تقریبا هم سن من هستن ولی چیزی که واقعا توجهم رو جلب کرد این بود که چقدر نسبت به سن شون بیشتر میفهمن و این رو از پست هایی که راجع به تاریخ و فرهنگ ایران و مسائل اجتماعی که شاید خیلی کم بهشون توجه بشه از جمله شخص خودم و یا حتی کمک هایی که داوطلبانه به مردم سیل زده کرده بودن که واقعا انسانیت و نوع دوستی شون حس خوبی بهم داد و کتاب هایی که معرفی میکردن مثل قلعه حیوانات یا صد سال تنهایی واقعا برام خیلی جالب بود، چون پسر این مدلی نه که بگم ندیدم یا نیست ولی قبول کنین الان نه فقط پسر بلکه دختر هایی که اهل مطالعه و تفکر در مورد مسائل فرهنگی و اجتماعی مردم کشورشون باشن و تفکر رو پیشه خودشون کنن کمه.

یعنی نه صرفا فقط بخاطر ظاهر بیشتر جذب شخصیتش شدم و چند باری در دایرکت با هم صحبت کردیم در مورد مسائلی مثل اهمیت استفاده از زبان فارسی و این جور مسائل فرهنگی و کتاب و این حرف ها، اصلا حرف خارج از عرفی نزدیم ولی خب اینا بیشتر واسه من بیشتر بهونه بود که باهاش حرف بزنم و بیشتر آشنا بشم و اینکه میدونستم دختری رو دوست داره و حالا با هم در ارتباطن و وقتی به دوستم ماجرا رو گفتم گفت بهتره کنار بکشی.

این ظلم در حق اون دختره و اولم خودت ،چون کارماست و دیدی یه بار یکی واسه عشق خودت این کار رو کرد. منم عذاب وجدان گرفتم درسته هیچ حرفی جز اینها نگفتیم و هر دو طرف در نهایت ادب حرف زدیم، باور کنید فقط با فامیلی خطاب قرارش دادم. ولی چون خودم میدونستم برام زیاد مهم نیست چی بهم میگه یا موضوع بحث چیه مهم اینه که با اون حرف میزنم باعث شد حس بدی پیدا کنم.

حس کردم به اون دختر ظلم میشه، خلاصه با اینکه سختم بود به پسره صادقانه گفتم من باهات حرف زدم چون ازت خوشم میاد و چون خودم هم دخترم فکر میکنم شاید کسی که شما دوسش داری خوشش نیاد بخاطر همین ازتون عذر میخوام و خداحافظی کردم بعد اون جواب داد این یه مسئله عادیه و اینکه خوش اومدن نباید باعث بشه احساس گناه بکنی و منم با اینکه این دختر رو دوست دارم ولی خب آدم های دیگه هم ممکنه برام جذاب باشن و این اصلا بد نیست و اون دخترم مشکلی نداره! 

و گفت خودش هم میخواسته آشنا بشه با اون دختر همین کار منو کرده، یعنی همین بحث در مورد چیزهای مختلف و گفت اصلا با این موضوع مشکلی نداره و نیاز به عذر خواهی نیست چون کاملا یه مسئله طبیعیه دقت کنید طبیعی! 

من واقعا تعجب کردم از جوابش حقیقتا! بعد منم گفتم شما بهتر میشناسیش ولی من اگه جای اون بودم حس خوبی پیدا نمیکردم، یه دختر دیگه که میدونم به طرفم علاقه منده باهاش در ارتباط باشه و بحث کنه و حرف بزنه! 

بعد برگشت گفت این یه تعصب کورکورانه ست و باید اصلاح بشه! منم گفتم هر جور خودتون صلاح میدونید و از اون موقع دیگه اصلا پیام ندادیم، ولی وقتی عکسش رو با اون دختر دیدم باورتون میشه گریه کردم! 

همیشه میگفتم حسی بهش ندارم ولی خب احساس بود بعد مدتی هم آنفالوش کردم تا کلا از ذهنم پاک شه، اما سوالی که دارم اینه آیا واقعا چیزی که من گفتم تعصب کوکورانه است؟، البته خودش نیست خداش هست پسر محترمی بود خیلی و منم حد و حدودم رو رعایت کردم ولی دیدگاه این دوست مون دیگه زیادی روشن فکرانه نیست؟

پس بحث تعهد در عشق چی میشه؟، من شخصا فکر میکردم اگه کسی رو دوست داشته باشی نسبت بهش حساس میشی و آدم های دورش ،تو خانم ها میگن حسادت برای آقایون غیرت! 

من کلا پرونده احساسم رو به اون آقا بستم و خیلی هم از کاری که کردم خوشحالم و خدا رو شکر مدیون خودم و اون دختر و وجدانم نشدم، ولی واقعا این سوالات برام پیش اومد بعد این جریان 

ممنون میشم جواب بدین در ضمن بگم قصد جدا کردن شون رو نداشتم اصلا، فقط چون دوستش داشتم دلم میخواست بهتر بشناسمش همین.


مرتبط با عشق یک طرفه :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)