سلام دوستان

من هیجده سالمه و امسال کنکور دادم. مشهد زندگی میکنم و دانشگاه های خوب مشهد هر رشته ای بخوام قبولم ...، از طرفی دانشگاهای خوب تهران، مثل علامه، شهید بهشتی، یا خوده دانشگاه تهران هم قبول میشم.

چون رتبه م خوب شده اکثریت میگن برو دانشگاه های تهران، اما مشکلاتی هست، من دختریم که به شدت به خانواده به خصوص مامانم وابسته م، همیشه تو خونه بودم رو سرم تو کتاب ها، خیلی اهل بیرون رفتن نبودم چون تعداد دوستانم هم خیلی نبست، نگرانی اولم اینه که خوابگاهی بشم، واقعا اوضاع چی میشه؟ میتونم با کسی ارتباط بگیرم، وگرنه تنها میمونم، و میدونم در این مواقع خیلی حالم بد میشه.

از طرفی نمیخوام مامانم از دوریم غصه بخوره، میگه برو من هر وقت بخوام میام پیشت ولی خب میدونم چقدر وابسته ست بهم، و خب راستش چون مامانم کلا تو زندگی مون خیلی فراتر از یک مادر عمل کرده، خیلی حق داره به گردنم خیلی خیلی خیلی ...

و همین کار رو سخت میکنه، که اگه برم تهران، دلتتگم بشه و ناراخت بشه و گریه کنه ... و من اصلا این رو نمیخوام، ضمن اینکه خودم هم یهو از یه شهر گنده سر در میارم و باید خیلی یهویی مستقل شم و میترسم...، الان اصلا تمرکز ندارم، ممنون میشم نظر بدین

در یه سنی، واقعا نمیتونستم با دخترهای مدرسه ارتباط بگیرم و میشه گفت سه سال با افسردگی درس خوندم، و همه ش اون سه سال تو ذهنم میاد که نکنه هنوزم نتونم،  ... که نکنه تو دانشگاه تنها بمونم، که نکنه تو خوابگاه نتونم با کسی ارتباط بگیرم، آدمیم که یه موقعیت های خیلی اجتماعیم، و خب دیگران میگن که حرف هام موثره واسه شون، یعنی یه جورایی که وقت هایی میفهمم که دیگران دوست دارن باهام صمیمی بشن، اما تهران خیلی فرق داره، شهره بزرگ، آدم های کاملا جدید، و منی که خیلی سریع میتونم فاز غم و دلتنگی رو بگیرم و بزنم زیر گریه!


مرتبط با زندگی در خوابگاه دانشجویی:

آیا خوابگاه خودگردان دانشجویی اتاق تک نفره داره؟

خاطرات خنده دار دانشگاه و خوابگاه دانشجویی

لطفا تجربیات خودتون رو درباره زندگی خوابگاهی در اختیارم بذارین

یک سوال در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

تجربیات شما در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

در خواست توصیه برای زندگی خوابگاهی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه)