سلام

بعد از 13 سال کنکور دادم، ارشد مهندسی دارم ولی کار خوب پیدا نکردم. با توجه به رتبه کنکورم که خوب نشده زیاد، به نظرتون فیزیوتراپی بهتره یا داروی آزاد؟، البته پردیسش قبول میشم که هزینش خیلی زیاده. زبانم دانشگاه ملی قبول میشم و اینکه تو شرایط روحی بسیار بدی ام میترسم خوب نشم نتونم دوباره کنکور بدم.

مربی هم هستم میتونم باشگاه بزنم برم کار کنم پول در بیارم یا برم درس بخونم!، خیلی بلاتکلیفم تو همه قسمت های زندگی

 

مرتبط با روش های کسب درآمد برای خانم ها:

 

یه دانشجوی دختر، چه مهارتی رو یاد بگیره سریع وارد بازار کار بشه

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

گرفتن امتیاز دکه خوراکی یا کیوسک روزنامه فروش

در مورد کار در کافی شاپ مشورت می خوام

یه دختر تنها چطور باید جهیزیه ش رو مهیا کنه ؟

آموزش بازاریابی، چطور جنس به مغازه دارها بفروشم ؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

بازاریاب شدن چه شرایطی داره ؟

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

چگونگی راه اندازی آژانس بانوان

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد برای یه دختر دبیرستانی

انتظار برای پیدا شدن فرصت شغلی مناسب یا کار با حقوق کم ؟

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

می خوام رشته ای رو بخونم که دستم تو جیب خودم باشه

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

دختری 31 ساله ام، مجبورم به دنبال کسب درآمد باشم

اشتغال یه دختر 20 ساله بدون داشتن تخصصی خاص

ایده جدید برای کار در منزل بدون سرمایه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)