سلام

شاید سوالم خیلی مسخره و مضحک به نظر برسه، من یک دختر سی و سه ساله هستم و مدت چند ماهه شاغل شدم، مشکلم اینه که تا به الان هر کسی که بهم در مورد مشکلاتم متلک و نیش و کنایه انداخته، بعدش همون فرد از من جلو زده! و من کم آوردم!  

در مورد بیکاریم، من  بعد فارغ التحصیلیم یه جایی رفته بودم واسه کار، آخرش کارم ردیف نشد، اون موقع  بیکار بودم، نیش و کنایه بیکاری شنیدم از یکی دو نفر، جالبه مدت کوتاهی  اون چند نفر استخدام شدن و من بیکار موندم!  

یا یکی ار دخترهای فامیل با اینکه فقط یک سال و نیم از من کوچکتر و مجرد بود وقتی 29 سالم بود حرف رو حرف شد و تهش بهم گفت تو الان در این سن که باید دو تا بچه میداشتی!، جالبه بعد از مدت کوتاهی خواستگار اومد و یک سال بعدش اون ازدواج کرد و تا چند سال بعد که الانه، من مجرد موندم! اگر چه جوابش رو دندانشکن دادم اما خوب بازم در عمل اتفاقی نیفتاد که اون ضایع بشه!

چتد مورد دیگر در زمینه های دیگر هم هستن که دقیقا با همین مدل، تیکه و کنایه از هر فردی شنیدم همون فرد ازم زده جلو!، و یا نتونستم درست جواب بدم! یا در عمل شرایط طوری پیش رفته که همون فرد جلو زده و بعدش فخر فروخته!

من همیشه فکر میکردم هر کسی یکی رو مسخره کنه و یا کنایه بزنه یا خدا سرش میاره یا اون فرد مقابل رو خدا کمک میکنه و در عمل بهش چیزی میده که فرد کنایه زننده ضایع بشه ولی برای من برعکسه.

چرا اینجوری میشه آخه؟، از موضوعات مهم گرفته تا کوچیک، خدا نگذره از کسی که نیش و کنایه میزنه و دل میشکونه، موندم نفرین کنم سرشون بیاد یا نه اون دنیا یقه شون بگیرم؟


مرتبط :

چطور نسبت به رفتار بد دیگران بی خیال باشم؟

بلد نیستم جواب کسانی رو که تیکه میندازن بدم

چطوری جواب متلک های خاله ام رو بدم که بی احترامی نشه؟

با افرادی که بی دلیل از ما بدشون میاد چه برخوردی بکنیم ؟

برای حاضر جواب شدن چیکار میشه کرد؟

بهترین عکس العمل در موقعی که کسی جلو چند نفر خیطت میکنه چیه ؟

مشکلم اینه که در لحظه، واکنش مناسب رو پیدا نمی کنم

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

وقتی کسی مسخره مون می کنه باید چکار کنیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)