سلام

من یه دختر هستم که بیبی فیسم به شدت کم سن تر از سن حقیقیم به نظر می رسم، یک بار در مسجد یک خانمی با من سر صحبت رو باز کردند و بعد از اینکه راجع به یکی از نزدیکان من فهمیدند، پیشنهاد یک نفر رو برای ایشون دادن. و این درحالی هست که اون فرد به دلایلی ابدا تصمیم به ازدواج از طریق سنتی نداره.

نمی دونم چرا، اما هیچ وقت کسی به خود من به عنوان یه کیس نگاه نمی کنه، برداشت من اینه که هر چقدر هم که من جدی و متناسب با سنم رفتار می کنم، باز توی نگاه دیگران یه بچه به نظر میام، من چطوری می تونم از این طریق در جاهای مختلف به آدم ها بفهمونم که به من هم میتونن به عنوان یه فرد مایل به ازدواج و یک خانم نگاه کنند؟

"به عبارت دیگه با چه مکالماتی میشه به طور غیر مستقیم و مناسبی بحث رو به سمتی برد که فرد معرف به این موضوع فکر کنن که اگر فردی رو می شناسن واسطه ازدواج بنده هم بشن؟"، در این طور مواقع چه رفتاری باید داشت؟

من یه مقداری در این طور مواقع خجالتی هستم. حتی اون بار که اون خانم معرف به عنوان واسطه از من خواستن موضوع رو با اون فرد در میون بذارم و جواب شون رو بهشون بگم، کمی هول شدم و نمی دونستم چی باید بگم.

پیشاپیش متشکرم از جواب های شما


مرتبط:

یه مادر می تونه دخترش رو برای ازدواج به واسطه ها پیشنهاد بده؟

بی بی فیس و ریز جثه ام، چکار کنم سنم کمتر به نظر نیاد؟

بی بی فیسم، چیکار کنم که چهره م به سنم بیاد؟

چطور میشه با یه دختر بی بی فیس برای ازدواج آشنا شد؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

چون چهره م کوچکتر از سنم نشون میده، هیچ خواستگاری ندارم

بی بی فیسم، چکار کنم که دیگران مثل یه دختر 15 ساله باهام برخورد نکنن

چهره م بی بی فیس هستش، علت جور نشدن ازدواجم اینه؟

دختری قد کوتاه و بی بی فیسم، شانسی برای ازدواج دلخواهم دارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه) مسائل بی بی فیس ها (۱۴ مطلب مشابه)