سلام دوستان 

من قصد دارم یه گوشی بخرم. اما متوجه شدم فرق بین قیمت رجیستری شده و بدون رجیستری یک میلیون و نیم هست در حالی که من توی سایت گمرک دیدم هزینه رجیستری این گوشی 500 تومن بوده.

از یه فروشنده پرسیدم گفت میتونی بدون رجیستری بخری و خودت با استفاده ار یه پاسپورت که طی یک ماه گذشته از خارج اومده میتونی با همون 500 رجیستری کنی. ولی نگفت چطوری این کار رو بکنم. من پدرم تازه از خارج اومده، میخواستم بپرسم کسی میدونه چطوری میتونم با پاسپورت پدرم گوشی که میخوام بخرم رو رجیستری کنم؟


مرتبط با گوشی:

برای استفاده از ضمانت نامه گوشی، چکار باید کرد؟

بعد از ریست فکتوری گوشی سامسونگ j7 ، با چهار مشکل مواجه شدم

با تنظیمات کارخانه، میشه اطلاعات گوشی رو غیر قابل بازگشت کرد؟

گوشیم هک شده یا نه؟

گوشیم رو چند لحظه دادم به یه غریبه، باید نگران باشم؟

تجربیات شما از گوشی های پرچمدار

با داشتن شماره موبایل، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

معرفی یه راه مطمئن برای اثبات اصالت گوشی

بعد از فروختن گوشیم متوجه شدم اطلاعاتش رو میشه ریکاوری کرد

جلوگیری از هک گوشی های اندرویدی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سوالات رایانه ای (۳۰ مطلب مشابه)