با عرض سلام و خسته نباشید

رشته ریاضی خوندم و بعدا متوجه شدم که علاقه م بیشتر به رشته های مدیریت مالی و بازرگانی و اقتصاد بوده، کنکور دادم و الان دنبال انتخاب رشته ام و این که اصلا دانشگاه برم یا خیر. به دنبال مدرک، استخدام یا اپلای نیستم به هیچ وجه، در واقع به دنبال رشته ای هستم که علم مفید و کاربردی به من ارائه بده که واقعا باعث ارتقا طرز تفکر و کسب و کارم باشه. 

من واقعا به این مباحث علاقه دارم، ولی نمیدونم که انتظارم از دانشگاه درسته یا نه، اگه قرار باشه که فقط یه سری مطالب تئوری رو حفظ کنیم حتی نه اینکه بفهمیم و بعد مدرک بگیریم برای من ارزشی نداره. اصلا تفاوت رشته های مدیریت مالی و بازرگانی و اقتصاد پولی و مالی و ... که شباهت زیادی با هم دارن کجاست؟، کدوم مفیدتر و کاربردی تره؟


مرتبط:

تجربیات شما در مدیریت بازرگانی‌ و مدیریت مالی

می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی بخونم

مشورت در مورد انتخاب موضوع پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی

آینده شغلی مدیریت بازاریابی چطوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)