سلام و خسته نباشید خدمت شما

دوستان من امسال کنکور انسانی دارم و اطلاعات چندانی از رشته های مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ندارم ، در گوگل سرچ کردم ولی اطلاعات را خیلی گنگ بیان کرده بود من عملا هیچی نفهمیدم ، خواهشا یه جور واسم توضیح دهید که من دیپلمه بفهمم . 

۱) رشته مدیریت بازرگانی چه زمینه های شغلی دارد ؟ شرایط کار و حقوق این رشته چگونه است ؟ 

۲) لطفا موارد بالا را در خصوص مدیریت مالی هم توضیح دهید.

سپاس گزارم.


مرتبط:

اقتصاد یا مدیریت؟، کدوم رشته برای من مناسب تره؟

می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی بخونم

مشورت در مورد انتخاب موضوع پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی

آینده شغلی مدیریت بازاریابی چطوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)