💫💥بسم الله الرحمن الرحیم     هست کلید در گنج حکیم 💫💥


🕳اگر نمی خواهید بیمار شوید :

 ۱-احساساتتان را بیان کنید
 ۲-تصمیم گیری کنید
 ۳-به دنبال راه حل ها باشید 
 ۴-در زندگی اهل تظاهر نباشید 
 ۵-واقعیت هارا بپذیرید
 ۶-اعتماد کنید.

🍃ذکر آرامش بخش : الا بذکرالله تطمئن القلوب 🍃

🥀 یاعلی 🥀


مرتبط :

انسان ها به اشتباه در زمین به دنبال آرامش مطلق میگردند

حق دارم در آینده خانواده ای پر از آرامش داشته باشم؟

یه زن می خوام که کنارش آرامش واقعی رو تجربه کنم 

حس میکنم با خواستگارم که 11 سال بزرگ تره به آرامش میرسم

چه چیزی باعث آرامش در زندگی میشه

دلم از زندگی آینده آرامش و عشق میخواد

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

چطور یک زندگی با آرامش و بدون جنگ اعصاب داشته باشم ؟

کسی جز خود شما، مسئول بازگشت آرامش تان نیست

خدایا دلم آرامش میخواد ...

چطور میتونم در زندگی مشترک همسرم رو به آرامش برسونم ؟

همه چیز دارم ولی کسی که بهم آرامش بده ندارم

نمیتونم به آدمی که قراره کنارش آرامش داشته باشم اعتماد کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
صفحات شخصی کاربران (۲۳۴ مطلب مشابه)