من یه دختر حدود 25 ساله هستم که در طول ترم تحصیلی (الان که خوشبختانه تعطیلاته) چون دانشگاه مون خارج از شهره، مجبورم توی مسیر برگشت به خوابگاه با یکی از همکلاسی هام و دوست پسرش باشم. یعنی هم مسیر هستیم یه جورایی و منم مجبورم با اون ها برگردم.

حالا سه تا موضوع این وسط هست:

یکی که خیلی مهمه خودم معذبم، ولی راه دیگه ای ندارم. خوب دیگه یه دختر تنها مجرد بی دوست و این ها (نمیخوام توجیه بیارم که بگین دنبال دوست پسر پیدا کردنه و اهلش هم نیستم اگه بودم که تنها نبودم تا الان. خواهشا شماها هم نگید خوب تو هم برو دوست پسر بگیر. به هر دلیلی مهم اینه که دوست ندارم این کار رو و نمیتونم). 

ولی به هر حال معذب هم هستم، منم جوونم، منم دل دارم، حداقل چهار روز در هفته همه ش محبت های دو طرف رو به هم میبینم، توی یه ماشین میشینیم، مثلا یه سواری خوب من کنار پنجره ته ماشین دختره هم بغل دست من و پسره هم کنارش. خوب میبینم چشم دارم دیگه، منم دخترم، آدمم، دل دارم، حس دارم، اذیت میشم، حسود نیستم ولی خوب احساساتم جریحه دار میشه و منم توی فکر میرم که کسی رو ندارم. حداقلش توی اون لحظه منم دوست دارم کسی رو میداشتم.

موضوع دوم پسره هست که پیش خودم میگم،(این سواله فقط، موضوع و مساله نیست برام) فقط سوالیه که میخوام از آقایون بپرسم. اونم اینه که وقتی هفته ای چهار روز با دوست دخترتون یا نامزدتون یا عشق تون حالا هر کی که باهاش در ارتباط خاص هستید و یه دختر دیگه ای هم مثل یه مهمون ناخونده همیشه همراه تونه، شماها توی این جور شرایطی ممکنه فکرتون بره سمت این دختر و احیانا توی فکرتون مقایسه کنین یا توجه تون بیشتر بشه یا کلا چه میدونم درگیر بشه ذهن تون؟

اگه اینجوریه به دنیا خیلی بی اعتماد میشم. خواهش میکنم قضاوتم نکنید فقط سواله. این حالت دوم فقط سواله و جواب میخوام. نه چیز دیگه ای. میخوام با روحیات پسرها بیشتر آشنا بشم و اون چیزی که توی ذهنمه رو ببینم درسته یا نه خیلی دارم سخت میگیرم؟

موضوع سوم خود دختره هستش. دختره ممکنه یه روزی جوابم کنه بگه دیگه با ما نیا؟، نمیدونم تا الان که چیزی ازش ندیدم. مثلا بدش بیاد، البته من تا حالا ندیدم چیزی ازش، ولی شما دخترها جای دختره باشین چه جوری برخورد میکنین با شرایط این جوری؟


مرتبط:

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)