سلام و وقت به خیر

من دختری 26 ساله هستم که با اطلاع خانواده ها دارم با یکی از همکلاسی های مقطع دکتری که از زمان ارشد با هم همکلاسی بودیم آشنا میشم. در واقع من و اون پسر 3 ساله همدیگه رو به عنوان همکلاسی میشناسیم و یک ساله که با نطر خانواده ها داریم بیشتر با هم آشنا میشیم.

مشکل یا بهتر بگم درگیری ذهنی من اینحاست که خانواده من تحصیلات دانشگاهی دارن ولی پدر و مادر ایشون نه، زیر دیپلم هستن. موقعیت شغلی و درآمد خانواده من هم کمی بهتره ولی خب درآمد اون پسر از خانواده ش بیشتره و گاهی کمک خرجه برای خانواده ش.

هر چند قبلا برای خواستگارای دیگه ام تحصیلات خانواده همسر جز ملاک ها بود ولی هیچ وقت اولویت نبود. الان هم خب اولوبت های مهمتری هست، ولی خب خانواده ام گاها حرف هایی میزنن که آزار دهنده ست و این منو میترسونه. به نطرتون تحصیلات خانواده همسر چقدر میتونه مهم باشه؟، چقدر میتونه روی زندگی من تاثیر گذار باشه؟، شما که از بیرون به قضیه نگاه می کنید این دغدغه ذهنی منو چطور میبینید؟

ممنون میشم نطرتون رو بدونم.


مرتبط:

تفاوت تحصیلات خانواده ها چقدر می تونه بعد از ازدواج مشکل ساز بشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)