سلام به همه

مشکل من با شوهر خالمه، قضیه بر میگرده به چند سال پیش که تازه اومده بودن تو زندگی مادربزرگم،  اون موقع ها خیلی با هم خوب بودیم، خیلی هوام رو داشت و منم خیلی دوستش داشتم، یهو نمی دونم چی شد که رابطه ما کلا بهم خورد، نه اینکه دعوا کنیم با جر و بحث کنیم، یهو کلا انگار از من زده شد.

سلام و علیک داریم، گاهی اوقات میگیم و می خندیم ولی از ته دل نیست، یه جوری انگار می خواد حال منو هر لحظه که با هم هستیم بگیره، یه حالت خود رای داره، مثلا اگه جایی بخوایم بریم بیرون، ایشون و خانمش حتما باید بگن کجا بریم، کی بریم، چی ببریم. 

خیلی رو اعصابه منه این کارها، خب شاید ما اون جا رو دوست نداشته باشیم، مشکل دیگه که اینه که کلا خانواده ما و اهل فامیل خیلی حرفش رو قبول دارن، کافیه یه حرفی بزنه یا خاطره ای تعریف کنه، همه میخندن و تحویلش میگیرن، بازم میگم آدم بدی نیست خیلی هم خوبه ولی خب این عادت هاش خیلی رو مخه، من دوست ندارم تابع یه آدم باشیم و هر چی اون گفت رو انجام بدیم.

این چند هفته یه مقداری تحویلش میگیرم باهام خوبه ولی دوست ندارم فکر کنه چه خبره حالا، حتی تو کوچک ترین کارها باید دخالت کنه، خنده م میگیره بگم اما تو هندونه قاچ کردن هم اون باید نظر بده و اگه حتی من بخوام این کار رو انجام بدم، همه فامیل میگم بدین فلانی وارد تره یا مثلا من حرفی میزنم که ایشون قبول نداره و مدام جلو خودم میگه نه اصلا این طور نیست و داری اشتباه میکنی.

یا مثلا بگم بریم فلان جا خوبه اگه خوشش نیاد اصلا نمیاد در صورتی که برای خودش و خانمش کاملا بر عکسه، یا اینکه وقتی چیزی براش  تعریف میکنی به تلویزیون نگاه میکنه، دیوونه م کرده، خیلی ناراحت این مسئله هستم.

نمی دونم چیکار کنم، از لحاظ روحی خیلی عذاب میکشم، آیا باید بی خیال باشم؟، جدی تر باشم؟، رو بهش ندم؟

خواهشا کمکم کنید، من ۲۵ سالمه.


مرتبط:

میزان روابط و ارتباطات شما با فامیل و اقوام چقدره؟

چطور محترمانه به مادرم بگم، در زندگیم دخالت نکنید

مادری داریم که نمی تونیم بر خلاف نظرش کاری بکنیم

چه کار کنیم با عروس مغرور بد اخلاق پرتوقع؟

با داماد بد دهن مون چکار کنیم ؟

چطوری جواب متلک های خاله ام رو بدم که بی احترامی نشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)