سلام

من یه دختر ۱۴ ساله ام. مشکلم اینه که از بچگی بی احساس بودم. یه جوری که داییم بهم میگفت دختر صفر و یکی، کلا کم پیش میاد من خیلی خوشحال یا خیلی ناراحت باشم. این منو آزار میده چون تو موقعیت های خیلی خوب هم احساس شادی زیاد نمیکنم. البته این یه خوبی هم داره اینکه خیلی ناراحت هم نمیشم و همین طور استرس نمیگیرم. بی خیالم کلا !

این خوشحال نشدن از موقعیت های خوب یه علامت افسردگیه، ولی فکر نمیکنم افسردگی داشته باشم. چون احساس میکنم دختر خوشبختی هستم، حالا سوالم اینه که این بی احساسی تو ذات منه و کلا نمیشه تغییرش داد؟ یعنی من نمیتونم یاد بگیرم در موقعیت های شاد، بیشتر خوشحال باشم؟

من تا الان یاد گرفتم برای این که در نشون دادن احساسات عادی به نظر برسم و احساسام رو زیاد بروز بدم. خیلی ها بهم میگن تو بهتر شدی تو این موضوع، ولی این فقط ظاهره و من می خوام تو باطن هم تغییر کنم. اگه مثل من بودید و تونستید تغییر کنید یا اینکه میدونید من باید چیکار کنم لطفا جواب بدید. ممنون.


مرتبط:

دختری هستم که فوق العاده بی احساسم

دخترم، فکر میکنم احساساتم ثبات ندارند

دختری هستم که احساساتم اصلا تحریک نمیشه

نکنه من کلا هیچ احساسی به مسائل جنسی نداشته باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)