سلام دوستان

من امکان مهاجرت تحصیلی به یه کشور اروپایی برام فراهم شده، از یه طرف میترسم برم از ایران و ایران وضعیتش خیلی بهتر بشه، از یه طرف میترسم برم اروپا و اون جا دچار بحران بشه، چون توی ایران خیلی به نبوغ یه فرد توجه نمیکنن دارم میرم، اینجا بیشتر تئوری مهمه نه عملی.

چند سال پیش یه برنامه ساختم خیلی خیلی قوی تر از نمونه های مشابه خارجیش و کلی دنبالش رفتم که یه جا بهم بودجه بده (در حد امکان از جیب خودم استفاده کردم تا اینکه ته کشید) اما هیچ جا کمک نکردند. کلی ایده خوب تو ذهنم بوده و انجامش دادم اما دریغ از یه حمایت ساده!!! به نظرم با موندن اینجا دارم به خودم خیانت میکنم.

خلاصه دارم میرم که اون جا بتونم پیشرفت کنم، البته میدونم که اون جا فرش قرمز پهن نکردن برام، اما حداقل میدونم اینجا هم پهن نکردن، اینم بگم که پسرم.

نظر شما چیه؟


مرتبط:

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل در خارج (۲۷ مطلب مشابه)