سلام و خسته نباشید

دوستان، من یه موضوعی رو بیان میکنم ازتون ممنون میشم نظرتون رو صادقانه برام بذارید؛

من ۲۲ سالم هست، و تا الان اگه خواستگاری چیزی میخواسته پا پیش بذاره و نزدیک بشه نذاشتم، اون ها هم خب نیومدن دیگه. ولی الان یه آقا پسری هست خیلی مصر هستن و میگن خیلی علاقه به من دارن.

راستش منم کم کم عاشق شون شدم (تو یه محیط هستیم ولی هیچ ارتباط خاصی نداریم)، ولی همون بار اولی که اجازه خواستن بیان خواستگاری من بهشون گفتم نه، چند بار بعدش هم گفتم قصد ازدواج ندارم، هر دفعه هم یه توضیحی بهشون دادم که فقط منصرف بشن، واقعا پسر خوبی هم هست، اصلا دلم نمیاد اذیت بشه، اما من کلا تصمیم گرفتم ازدواج نکنم دلیلش هم فقط یه نقص تو انگشتان یکی از پاهام هست، و چون میترسم اگه به کسی جواب مثبت بدم بعد از گفتن این موضوع علاقه ش کمرنگ بشه و نظرش عوض بشه.

ترجیح دادم کلا ازدواج نکنم و پیگیرش نباشم، تا الان کارم راحت بود اکثرا سنتی میخواستن بیان جلو ،منم به مامان بابا میگفتم نذارید کسی بیاد و اون ها اجازه ندادن کسی بیاد (خانواده دلیلم رو نمیدونن و فکر میکنن فقط  "فعلا" قصد ازدواج ندارم). 

ولی ایشون چون خودشون منو دیدن و تقریبا یک سال پیش در لفافه دو سه بار بهم گفته بودن منم جدی نگرفتم ولی از ماه پیش جدی اومدن و گفتن میخوان بیان خواستگاری ، من هر جور تونستم گفتم نه ولی نمیدونم چرا قبول نمیکنن و اصرار دارن که من بهانه میارم.

خلاصه من تصمیم گرفتم با همه ی علاقه ای که بهش دارم یه کاری کنم ایشون حالش از من به هم بخوره و پشیمون بشه، ولی قبلش خواستم مطمئن شم از تصمیمم، به نظر شما این موضوعی که من بخاطرش نمیخوام ازدواج کنم همین قدر برای اقایون مهمه؟ که همسرشون هیچ نقصی نباید داشته باشه؟ و اگر مهمه به نظر شما کار درستی میکنم؟ 

چون من نمیتونم همون اول بیام بگم اینطوریه یه مقدار زننده ست، از اون طرف هم بذارم بعد جلسه اول دوم خواستگاری ممکنه باز جالب نباشه مثلا ایشون امیدوار شده باشه همچنین خودم، بعد بگم ...

از لحاظ های دیگه هیچ‌ مشکلی ندارم، هم چهره م متوسط رو به بالاست و خوبه هم بقیه چیزها، ولی این یه مورد چون همیشه هم پوشیدست و دیده نمیشه خیلی منو نگران کرده که تصمیم به همچین کاری گرفتم.

خانوادمم چون از نظرشون مشکل خاصی نیست و اصلا مهم نیست اگه بگم دلیلم اینه کلا مخالفت میکنن با تصمیم ازدواج نکردنم ...

ببخشید طولانی شد 


مرتبط با رد کردن خواستگار:

وقتی خواستگار میاد، نمی تونم تصمیم بگیرم، برای همین رد میکنم

اشتباهه که به خاطر چند سانت کوتاه تر بودن خواستگار، ردش کنم ؟

خواستگارم اصلا به دلم ننشسته، ردش کنم؟

چطوری به خواستگارم بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

پسر مورد علاقم رو رد کنم با وجود اینکه دوستش دارم؟

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه)