سلام

من متوجه نمیشم چه جور میگن ازدواج موجب رشد و تعالی اخلاقی میشه... ؟!

پس چرا من از وقتی که ازدواج کردم نه باعث شد معنوی تر بشم و نه موجب رشد و بهتر شدن خصوصیات اخلاقیم شد؟!، فقط آرامش در بعضی اوقات زندگی دارم که مشکلاتی هم همراهش داره.

نمیخوام نظر کسی رو نسبت به ازدواج بد کنم ولی میخوام بگم همچین هم که تعریف میکنند نیست ...


مرتبط:

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

پول، زن و شوهر رو از نظر اعتقادی و اخلاقی به هم نزدیک می کنه؟

اخلاق به تنهایی میتونه یه زندگی عالی بسازه؟

ممکنه زن آیندم از اخلاق خوبم سو استفاده کنه ؟

آیا ایمان و اخلاق خوب برای زندگی کافیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)