مدت 4 ماهه که با آقایی آشنا شده بودم ایشون خیلی ویژگیهایی خوبی داشتن و البته در کنارش ویژگی بد هم داشتن. امروز این رابطه کاملا تموم شد یک ماه بود اصرار به جدایی داشتم ک امروز با اراده تمومش کردم...

من اصلا اهل این جور دوستی ها نبودم ولی وقتی دیدم با وجود اینکه سنم به 21 رسیده و دوستام اکثرا ازدواج کردن گفتم از این راه شوهرمو پیدا کنم .

من با این آقایی که باهاش دوست شدم حتی یک بارم بیرون نرفتم و رابطم فقط تلفنی بود.حالا به نظرتون خدا منو بخشیده؟

اصلا اگه من خواستگار داشتم که سراغ دوستی نمیرفتم . روز و شبم شده گریه خییییلی به ازدواج نیاز دارم.

هم قیاقم خوبه هم رشته تحصیلیم عالیه و شغلم از الان فراهمه ولی واقعا نمیدونم پسرا از زن آیندشون چی میخوان ؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم شایدم چون خونوادم خیلی معمولین خواستگار ندارم ولی با این که خیلی وقتا دلم ازشون میشکنه بازم عااااااااشقشونم

تو رو خدا بهم بگین چیکار کنم ؟ من دلم میخواست قبل محرم ازدواج کنم ولی...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)