با عرض سلام 

من یه ویدئو دیدم تصادفا از آقای بهجت با عنوان ثروت افسانه ای آیت الله بهجت 

خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم، شناختی از ایشون نداشتم فقط میدونستم به عنوان مرجع تقلید و عارف بلند مرتبه ای شناخته میشن، واقعا نمیدونم چرا از وقتی اون فیلم رو دیدم اینقدر روم تاثیر گذاشته و همه ش دارم گریه میکنم، در این ویدئو ایشون هستن که دور و برشون پر افرادیه که خیلی بهشون احترام میذارن بعد یه نفر میاد جلو میگه میخوام برم کربلا، ایشون میگن کی میری اون آقا میگن فردا، آقای بهجت هم دست میکنه تو عباش، پول هاش رو در میاره و میگه این پول ها رو بنداز توی حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام، دوربین پول های آقای بهجت رو نشون میده، دو تا هزار تومنی و یه پونصدی.

اون صحنه ای که آقای بهجت داره به پول هاش نگاه میکنه و داره فکر میکنه چقدرش رو بده برای انداختن توی حرم، بدجوری چنگ میزنه به قلبم، ثروت افسانه ای آیت الله بهجت !، شخصیتی تا این حد بی غل و غش، و بی ریا و ساده ... ، در بلندای قله انسانیت، به این فکر میکنم که من کجام آقای بهجت کجاست؟ اون آرامش و مناعت طبع از چی نشات میگیره؟ میشه عاشق خدا بود و از خدا طلبکار نبود. عشق حقیقی رو دیدم برای همینم منقلب شدم.

به این فکر کردم که من چقدر خودخواه و پرتوقعم و اینکه خدا چقدر مظلومه، توصیه میکنم این ویدئو رو ببینید، مخصوصا اون صحنه ای که رو پولا زوم شده .

 

 

مرتبط :

 

خدا بر اساس چه معیارهایی نعمت ها رو تقسیم کرده

چرا خدا ما رو از همه آرزوهامون محروم کرده؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

چرا خداوند بعضی آدمها را مادر زادی دوست نداره؟

خدا کجایی؟ این سوال منو له کرده ...

خدایا... یه دنیا دل گرفته ام

چی کار کنم خدا من و خانوادم را ببینه ؟

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

چرا خدا یه کاری برای ما نمیکنه

صدامو داری خدا جونم؟

دلم از خدا شکسته

خدا کجاست که صدامو نمی شنوه؟

چرا خدا همش میگه نه ؟

چرا هر چی میگم خدا گوش نمیده ؟

خدا منو دوست داره یا نه؟

از خدا دلگیرم ... چرا جوابمو نمیده ؟

خدا واقعا از خلقت من چه هدفی داشته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)