سلام خدمت همه ی دوستان

دارم قشنگ دیوونه میشم. پسر داییم رفتارهای متناقضی از خودش نشون میده، کاملا راجع بهش گیج شدم. من خواهش میکنم لطفا پسرها (نه دخترا) بیاین نظرتون رو بگید.

میخوام بدونم از زاویه دید شما آقایون پسر داییم از من واقعا خوشش اومده یا نه؟ اگه بدونم واقعا توهم زدم دیگه این همه بهش فکر نمیکنم، آخه الان اصلا تمرکز ندارم رو درسم. اول اینو بگم از دید دخترهای نسل جدید پسر تاپیه از نظر پول، ظاهر و قیافه منظورمه. 

رفتارهاش اینطوریه که تو جمع خیلی نگاه میکنه، خیلی پیش میاد سرم رو برمیگردونم میبینم داره دید میزنه، ولی جالبه وقتی چشم تو چشم میشیم اصلا خجالت نمیکشه ادامه میده من روم رو برمیگردونم .

البته اون 33 سالشه و انتظار میره خیلی پخته باشه هر چند به نظرم گاهی نیست. وقتی از پیشش رد میشم خیلی نامحسوس و زیرکانه دید میزنه ولی گاهی خودش رو الکی با گوشی مشغول نشون میده. 

گوشیم که زنگ میخوره خیلی حساس میشه. تو یه مهمونی فقط از من پذیرایی کرد نه بقیه. البته من خیلی ضایعش کردم با ندونم کاری هام و خجالت کشیدن هام، اونم فکر میکنه من ازش بدم میاد. مثلا یه بار اومد باهام حرف بزنه من شروع کردم با بغل دستیم صحبت اصلا بهش نگاه نکردم اونم رفت!

ولی مثلا چند شب قبل از احوال پرسی من از دور دیدمش باز هول شدم خجالت کشیدم سلام ندادم یه طرف دیگه رو نگاه کردم، اونم از حرصش با همه احوال پرسی کرد به جز میز ما! بعدم پشتش رو دقیقا کرد به من وایساد با یه نفر خوش و بهش! خیلی بهم برخورد! به نظرتون میخواد حالم رو بگیره یا واکنش دفاعیه و ازم خوشش میاد! آخه پسرها برای اثبات عدم علاقه شون به یه نفر احتمال داره اونو نادیده بگیرن؟ به نظرم نادیده گرفتن واکنش عکسه. پسرا بگید شاید من اشتباه میکنم.


مرتبط:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
علت و انواع نگاه های پسران (۳ مطلب مشابه)