سلام به همگی

عزیزان همه ما میدونیم که تربیت جنسی یکی از موارد مهم در تربیت فرزندانِ مونه . در این پست می‌خوام با یاری شما به تربیت جنسی پسران بپردازیم.

به لطف این وبلاگ خوب و مطالب مفید شما عزیزان، متوجه شدم که پوشش و رفتار مادر، خواهر، محارم و کلا خانم های اطراف پسر نقش موثری در انحراف یا جلوگیری از انحراف پسران مون داره، و همچنین در زمان بلوغ شون هم تاثیر داره.

حالا میخوام پسران عزیز لطف کنند و به مادرانی مثل من که نگران آینده پسرشون هستند کمک کنند. لطفاً هر پوشش و یا رفتاری از سوی محارم محترم تون یا خانم های اطراف تون از سنی که یادتون میاد (فکر می‌کنم ۶-۵ سالگی) تا همین الان که باعث شده برای شما مشکل ایجاد کنه و موجب اذیت شما عزیزان شده رو با جزئیات کامل ذکر بفرمایید.

می‌دونم که فکر کردن به جزئیات و یا به یاد آوردن خاطرات بد ممکنه براتون سخت باشه، اما به این فکر کنید که اگر شما تجربه مشکل تون رو در اختیار مادران بگذارید، یه مادر که دلسوزِ پسرشه سعی می‌کنه از انحراف فرزندش جلوگیری کنه.

شاید بعضی ها بگن که در مورد این موضوع تو این سایت و جاهای دیگه خیلی بحث شده، اما؛

تو رو خدا دغدغه یک مادر رو درک کنید که به فکر آینده پسرشه و نمی‌خواد بچه ش با دست خودش و اطرافیانش به راه کج کشیده بشه  .

ثانیاً مسائل دیگه ای مثل مسائل درسی، تغذیه، اشتغال، اقتصاد و… رو میشه از خانواده و فامیل پرسید اما موضوعاتی مثل این بحث رو ما فقط میتونیم از شوهرمون بپرسیم؛ و قطعاً نظر یک نفر در مورد مسئله ای به این مهمی کافی نیست. چون ممکنه شوهر من در این مورد یک استثنا باشه و مواردی از این قبیل.

ثالثاً تا جایی که من خوندم، در مورد رفتار محارم، به یک سری موارد کلی و یا فقط به دو سه مورد خاص اشاره شده و اصلا در مورد همه رفتارها و پوشش ها در سنین مختلف، با جزئیات توضیح داده نشده، و دلیل آخر اینکه؛

شنیدیم که پسران ما از حجاب خانم ها در جامعه انتقاد می‌کنند و موجب اذیتشون شده، دیگه اگر من به عنوان یه مادر پوشش و رفتار نامناسب داشته باشم به پسرم ظلم بزرگی کرده ام. چون پسر تو خونه هم باید رنج بکشه.

ببخشید حرفام طولانی شد، پس آقا پسرای محترم، من منتظر لطف تون هستم؛ لطفاً مواردی رو که فکر می‌کنید از سمت محارم یا خانم های اطراف در هر سنی شما رو دچار مشکل کرده با ذکر جزئیات بیان بفرمایید تا مادران دغدغه مندی مثل من رو ، در تربیت فرزندان شون یاری کنید .


مرتبط:

اصلاح انحراف جنسی پسر 7 ساله

یک راهنمای ساده برای تربیت جنسی کودکان

پسر 5 ساله ام با آلتش بازی می کنه

نگرانم پسرم رو در مدرسه اذیت جنسی بکنند

یه پسر 5 ساله می تونه تحریک جنسی بشه ؟

نگران سوالات جنسی پسر 4 ساله ام در آینده هستم

اتاق مشترک خواهر و برادر نوجوان

نگران انحرافات جنسی برادر 17 ساله م هستم

چطور با پسر 2 ساله ای که با آلتش بازی می کنه رفتار کنیم؟

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم ؟

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

آگاهی های دوران بلوغ رو چطور به پسرمون منتقل کنیم ؟

بهترین شیوه برای برخورد با نیاز جنسی نوجوانان چیست؟

پسر بچه شش ساله به جنس زن میتونه حسی داشته باشه؟

برخی خانم ها میگن پسر 10 ساله چیزی نمی فهمه !!!

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

برخورد با پسری 8 ساله که فیلم مستهجن دیده و تشویق به رابطه شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)