سلام
من دو سالی هست که در  دبیرستان دخترانه معلم هستم.(خانم هستم) مساله اینجاست که دختران نوجوان بسیار گرایش به ارتباط با جنس مخالف و رابطه جنسی دارن.

با وجود اینکه خودم مجرد و جوان هستم (25 ساله) وقتی این بچه ها رو با همکلاسی های خودم در دهه  پیش مقایسه می کنم تعجب می کنم چرا تا این اندازه ذهن قالب دانش آموزان با این موضوعات پر شده است.

فیلم هایی که برای هم تعریف می کنن فکر نمی کنم من بتونم حتی با همسرم در آینده نگاه کنم. اگر به بهانه ای مدیر مدرسه تجسسی در کلاس ها انجام بده و کیف و لباس هاشون رو بگرده انبوهی از فلش ها، سی دی ها، عکس ها و لوازم آرایشی به همراه گوشی های متنوع با محتواهای فجیع پیدا میشه... 

مادرم نیز معلم پایه ششم ابتدایی مدرسه دخترانه هستن و ایشون هم مدام از این مساله شاکی هستن. دختر 12 ساله مطلع از همه چیز هست و رفتارها و کارهایی انجام میده (آرایش، لباس پوشیدن، تمرین رقص، نوع حرف زدن) که آدم شاخ در میاره...

از دوستان می خوام بفرمایند  چه برخوردی باید با این دختران داشت. آخه بچه 12 ساله رو نمیشه برای ارضای نیازش دنبال رابطه جنسی بفرستیم، چطور کنترلش کنیم ... چه برخوردی مناسب هست؟
بوسیله چند دوست و آشنا از یکی دو تا مدرسه پسرانه هم تحقیق کردم متوجه شدم چیزی که این دخترها بهش فکر می کنن اون ها عملیاتی انجام میدن...
به طور کلی وقتی فرد به بلوغ جنسی رسید حالا بین 10 تا 15 سالگی بهترین شیوه برای برخورد با این نیاز جنسی چیست؟ (دختر و پسر)
راهنمایی کنید لطفا..


مرتبط:

اصلاح انحراف جنسی پسر 7 ساله

یک راهنمای ساده برای تربیت جنسی کودکان

پسر 5 ساله ام با آلتش بازی می کنه

نگرانم پسرم رو در مدرسه اذیت جنسی بکنند

یه پسر 5 ساله می تونه تحریک جنسی بشه ؟

نگران سوالات جنسی پسر 4 ساله ام در آینده هستم

اتاق مشترک خواهر و برادر نوجوان

نگران انحرافات جنسی برادر 17 ساله م هستم

چطور با پسر 2 ساله ای که با آلتش بازی می کنه رفتار کنیم؟

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم ؟

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

آگاهی های دوران بلوغ رو چطور به پسرمون منتقل کنیم ؟

پسر بچه شش ساله به جنس زن میتونه حسی داشته باشه؟

برخی خانم ها میگن پسر 10 ساله چیزی نمی فهمه !!!

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

برخورد با پسری 8 ساله که فیلم مستهجن دیده و تشویق به رابطه شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه)