سلام 

من یه دختر ٢٣ ساله ام، میخواستم یه موردی رو مطرح کنم، راستش من واقعا هیچ دوست واقعی ای ندارم، کسانی که اطرافم هستن دوستم ندارن، مثلا توی دانشگاه یا محل کارم با کسی طرح دوستی میریزم، اما اکثرا علاقه قلبی بهم ندارن و دنبال هدف و خواسته ی خودشون از رابطه هستن و رابطه ی عمیقی بین مون نیست. 

حتی حاضر نیستن کوچیک ترین فداکاری ای برات بکنن در صورتی که من سعیم اینه که خیلی صاف و صادق و مهربون باشم و هم دردی کنم اما سریعا گارد میگیرن یا پز داشته هاشون رو بهم میدن یا احساس میکنم بهم حسادت میکنن و بعد اون رابطه میشه یه رابطه معمولی و سرد. نمیدونم چطور برخورد کنم که یه دوست صمیمی که دوستم داشته باشه پیدا کنم.

حتی خواهرم هم با وجود اینکه دوستم داره اما  یه وقتا حسادت و کینه داره و گاهی اوقات (البته کم)سعی میکنه خودش همیشه بهتر از من نشون بده و من تحقیر کنه!

با دختر عمه ها و خاله هامم که دوستم رابطه م به همین صورت، نسبت بهم محبتی ندارن و فقط یه رابطه قوم و خویشی معمولیه، میگن میخندن اما این ظاهرشون و یه رابطه درجه سه ام حساب نمیشه! در صورتی که بیشتر بچگی مون با هم گذروندیم و قبلا با هم رابطه خوبی داشتیم!

با هر کسی که درد دل میکنم دغدغه اصلیش خودش و من براش ارزشی ندارم، در کل به جز پدر و مادرم هیچ کسی قلبا دوستم نداره، حسرت یه دوست واقعی به دلم مونده کسی که یه کم دوستم داشته باشه و برام از خودش مایه بذاره، چطور همچین دوستی پیدا کنم؟


مرتبط:

با کسی که در دوستی افراط میکنه چطور بایدبرخورد کرد

راهکارهای صمیمی شدن با دوستان

صمیمی بودن خواستگارم با دخترهای دیگه اعصابم رو به هم ریخته

مدیرم به شدت داره باهام صمیمی میشه و من میترسم

چرا نمی تونم دوستان صمیمی خودم رو نگه دارم ؟

دیگه نمیخوام دوست صمیمی داشته باشم

داشتن یه دوست واقعی و صمیمی برام شده عقده

22 سالمه ولی نتونستم یه دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

هیچ وقت نفهمیدم که چرا دیگران با من صمیمی نمیشن

کسی که بعد از 5 سال تونستم باهاش صمیمی بشم حالا...

در برخورد های اول با کسی نمیتونم صمیمی بشم

خیلی به ندرت دوست صمیمی پیدا میکنم

یه دوست صمیمی داشتیم که اونم تو زرد از آب در اومد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)