سلام دوستان 

چطوری میتونم مادرم رو متقاعد کنم بهم درس بده، من دارم برای آزمون آزمایشی 31 خرداد سنجش آماده میشم، با انجام چه کارهایی میتونم بهش اثبات کنم که من پتانسیل لازم و دارم برای یادگیری که درس ادبیات و اقتصاد و ریاضی یاد بده و خیلی خوب هم بلده، واقعا متحیر شدم از این همه علمی که داره، واقعا عالی میشه بهم یاد بده که حتی میتونم 100 بزنم این ها رو در کنکور، و واقعا نمره من خیلی بالا میشه.

ولی متاسفانه بلد نیستم با چه روشی میتونم بهش اثبات کنم که منم قابلیت دارم و این علمی که داره در اختیار من قرار بده و منو جدی بگیره که من میتونم و توانش رو دارم، خب تو این وضعیت اقتصادی اصلا منطقی نیست برم کلاس چون واقعا گرونه، لطفا راهکاری بهم بدین که منو باور کنه.


بیشتر بخوانید ...

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)