سلام دوستان

من برای یادگیری درس ها رفتم سایت آلاء، محتوای مد نظرم رو دانلود کردم و مثل یه جزوه برای خودم نوشتم، حالا نیاز به رفع اشکال پیدا کردم و متاسفانه نمیدونم چطوری و از چه طریقی با دبیرهای سایت آلاء ارتباط برقرار کنم، یعنی تو سایت آلا یه جا هست که بشه سوال پرسید از دبیران یا نه . 

الان من نیاز دارم به رفع اشکال برای درس هام، ولی هزینه کلاس تو شهر ما جلسه ای 100 هزار تومان است و من فقط 300 هزار تومان دارم،  اونم از مادر بزرگم گرفته بودم که فقط 3 جلسه میتونم برم، اونم برای عربی، لااقل از هیچی بهتره، ولی بازم مقدار پولم کمه و به درد نمیخوره .

بابا کلا با کنکور مخالفه، هیچ هزینه ای نمیده به خاطر جریان کلاس، خب منم حق دارم سال به سال دارن سوالات رو سخت تر طرح میکنن به خاطر همین باید یه رفع اشکال بکنم، اگه واقعا یه راهی بود که میشد با دبیرهای آلاءارتباط بر قرار کرد واقعا نور علی نور میشد، اون وقت خوشبخت میشدم تو زندگی،  این کنکور خیلی برام مهمه واقعا عاشق و شیفته درس خوندن هستم.


مرتبط:

سایت آلاء ، جایگزینی رایگان برای کلاس های کنکور


مرتبط با درس خوانده برای کنکور:

در مورد روش درس خوندن برای کنکور تجربی راهنمایی می خوام

توصیه به یه پشت کنکوری رشته تجربی

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

پست بچه های کنکوری تجربی

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

چکار کنم از شیمی خوندن لذت ببرم ؟

در فهم دروس فیزیک و شیمی مشکل دارم

نــــگــــاهــے به فصول شیمی ۲ و ۳ برای کنکوریهاے ۹۷

برای کنکور چه طور شیمی رو بخونیم ؟

می خوام پزشکی قبول بشم اما در ریاضی و فیزیک مشکل دارم

برنامه ریزی برای مطالعه دروس ریاضی و فیزیک برای کنکور

ریاضی و فیزیکم ضعیفه

اگه در کنکور تجربی موفق نشدم می خوام روانشناسی رو ادامه بدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)